VANAF 18 APRIL - Stichting Armslag Stadskanaal

VANAF 18 APRIL

17 april 2016 - Vanaf maandag 18 april: Opruiming is alleen buiten op het rek €1,00 per stuk of voor de helft en in de mand buiten kinderkleding €0,20 of de... lees verder »

2e kwartaal - Stichting Armslag Stadskanaal

2e kwartaal

2 april 2016 - Het 2e kwartaal is ingegaan op 1 april (geen 1 april grap) en duurt t/m 30 juni. Dagelijks wordt er voorjaarskleding aangevuld in de winkel, kom... lees verder »

Prachtige kinderstoel - Stichting Armslag Stadskanaal

Prachtige kinderstoel

25 maart 2016 - Te koop voor slechts 5 euro... lees verder »

2e Paasdag gesloten - Stichting Armslag Stadskanaal

2e Paasdag gesloten

23 maart 2016 - ... lees verder »

1e kwartaal - Stichting Armslag Stadskanaal

1e kwartaal

20 maart 2016 - Vanaf 21 maart: Het 1e kwartaal duurt t/m 31 maart, profiteer nog 10 dagen van uw kruisjes, als de kaart nog niet vol is. U kunt de overgebleven... lees verder »

wij gaan door... - Stichting Armslag Stadskanaal

wij gaan door...

28 februari 2016 - Wij gaan door !!! met onze GRAAIDAGEN: ALLES MET WITTE LABEL VOOR 1 EURO (KLANTENKAARTHOUDERS VOOR DE HELFT) Scrol naar beneden voor onze andere... lees verder »

Graaidag bij Boetiek Armslag - Stichting Armslag Stadskanaal

Graaidag bij Boetiek Armslag

26 februari 2016 - Het is nog winter maar de winterkleding moet ruimte maken voor de voorjaarskleding. Kom vanaf zaterdagmiddag naar de winkel en profiteer... lees verder »

succes - Stichting Armslag Stadskanaal

succes

19 februari 2016 - Wegens succes verlengd - alle kleding: * broek, blouse, overhemd, shirt, blazer, vest, hes, rok, sportkleding is 2 halen / 1 betalen of 1 kruisje op... lees verder »

prijsuitreiking - Stichting Armslag Stadskanaal

prijsuitreiking

9 februari 2016 - Gelukkige prijswinnaars bij Boetiek Armslag. Ter gelegenheid van het 3 jarig bestaan hebben we een gezellige week gehad, met veel nieuwe klanten... lees verder »

Boetiek Armslag een begrip in Stadskanaal - Stichting Armslag Stadskanaal

Boetiek Armslag een begrip in Stadskanaal

30 januari 2016 - Boetiek Armslag bestaat 2 februari 3 jaar en dat we willen we niet zomaar voorbij laten gaan. Vele klanten weten ons al te vinden en ze zijn heel... lees verder »