Boetiek Armslag een begrip in Stadskanaal - Stichting Armslag Stadskanaal

Boetiek Armslag een begrip in Stadskanaal

30 januari 2016 - Boetiek Armslag bestaat 2 februari 3 jaar en dat we willen we niet zomaar voorbij laten gaan. Vele klanten weten ons al te vinden en ze zijn heel... lees verder »

carnavalskleding voor kinderen - Stichting Armslag Stadskanaal

carnavalskleding voor kinderen

14 januari 2016 - Carnavalskleding of verkleedkleedkleding nodig voor uw kind of kleinkind? Loop eerst eens binnen bij Boetiek Armslag. Wie weet hangt er op het... lees verder »

4 januari weer open. - Stichting Armslag Stadskanaal

4 januari weer open.

3 januari 2016 - Vanaf a.s. maandag 4 januari, 14.00 uur zijn we weer geopend. Het 1e kwartaal gaat dan in (t/m 31 maart) . Veel van onze klantenkaarthouders dienen... lees verder »

Bedankje - Stichting Armslag Stadskanaal

Bedankje

19 december 2015 - Aan het eind van het jaar kunnen we terugblikken op een goed jaar voor onze boetiek. Doordat zoveel mensen kleding en andere spullen inbrachten wat... lees verder »

Kerstmarkt 12 december - Stichting Armslag Stadskanaal

Kerstmarkt 12 december

6 december 2015 - De decemberaanbiedingen blijven de hele maand doorgaan. Babykleding tot maat 104: 4 halen = 1 betalen of 1 kruisje op de kaart. (of duurste... lees verder »

december aanbieding: - Stichting Armslag Stadskanaal

december aanbieding:

29 november 2015 - HERENOVERHEMDEN: 2 halen / 1 betalen of 1 kruisje op de klantenkaart (is de kaart vol - dan voor de helft) 2 rokken, 2 broeken of 1 rok + 1 broek / 2... lees verder »

Weekaanbieding - Stichting Armslag Stadskanaal

Weekaanbieding

9 november 2015 - Bij aankoop van een damesblazer gratis een broek naar keuze. 4 euro samen of 1 kruisje op de klantenkaart.( 1 per klant) verpakt Thermos ondergoed:... lees verder »

Babykleding - Stichting Armslag Stadskanaal

Babykleding

4 november 2015 - BABYKLEDING T/M MAAT 104: 8 ST. = 1 (DUURSTE) BETALEN OF 1 KRUISJE OP DE... lees verder »

koffers, ledikantjes en beddengoed - Stichting Armslag Stadskanaal

koffers, ledikantjes en beddengoed

1 november 2015 - Oproepje:Wie heeft er op zolder of vliering nog een koffer staan ? U kunt deze bij Boetiek Armslag inleveren. Wij kunnen er weer mensen blij mee... lees verder »

Bezoek Jetta Klijnsma - Stichting Armslag Stadskanaal

Bezoek Jetta Klijnsma

4 oktober 2015 - Bezoek Jette Klijnsma aan Boetiek Armslag Nederlandlaan 7A in Stadskanaal Vrijdag 2 oktober heeft Jetta Klijnsma Staatsecretaris van Sociale Zaken... lees verder »