Provinciale vrijwilligersprijs - Stichting Armslag Stadskanaal

Provinciale vrijwilligersprijs

13 december 2016 - PROVINCIALE VRIJWILLIGERSPRIJS IN DE CATEGORIE LEEFBAARHEID VOOR BOETIEK ARMSLAG.` foto: RTV Noord OM DIT MET DE KLANTEN TE VIEREN IS ER DEZE WEEK... lees verder »

Rondleiding - Stichting Armslag Stadskanaal

Rondleiding

8 december 2016 - Vanavond werd er een rondleiding gegeven aan een groep van 18 dames van de Passage uit Nieuw Buinen. Ze namen een kijkje in de winkel en in het... lees verder »

Kerstballen e.d. - Stichting Armslag Stadskanaal

Kerstballen e.d.

5 december 2016 - Vanaf morgen te koop: Kerstballen, Kerstdecoraties, Kerstkleden, Kerstknuffels etc. etc. Kerstballen vanaf 10 cent per stuk !!! Op is... lees verder »

Aanbiedingen vanaf 6 december

5 december 2016 - Maandag 5 december zijn wij de hele dag gesloten ! Aanbiedingen vanaf 6 december: Broeken, overhemden, truien, blouses, rokken, laarzen, jassen,... lees verder »

5 december gesloten - Stichting Armslag Stadskanaal

5 december gesloten

1 december 2016 - MAANDAG 5 DECEMBER ZIJN WIJ DE GEHELE DAG GESLOTEN ! foto: *Kerstkleding 1 per... lees verder »

Kerstkleding - Stichting Armslag Stadskanaal

Kerstkleding

30 november 2016 - ... lees verder »

aanbiedingen vanaf 28 november - Stichting Armslag Stadskanaal

aanbiedingen vanaf 28 november

27 november 2016 - De aanbiedingen blijven gelijk: 2 halen / 1 betalen of op kaart. ======================= Vanaf 28 november EXTRA 2 stuks speelgoed: 2 halen - 1... lees verder »

Intervieuw - Stichting Armslag Stadskanaal

Intervieuw

16 november 2016 - Weer aardig wat papieren met aantekeningen om uit te werken. Bijzondere gesprekken gehad voor het komende Vrouw en Visie Magazine met de eerste... lees verder »

U KUNT NOG EEN PAAR DAGEN STEMMEN - Stichting Armslag Stadskanaal

U KUNT NOG EEN PAAR DAGEN STEMMEN

14 november 2016 - STADSKANAAL – Boetiek Armslag is een kledingwinkel aan de Nederlandlaan in Stadskanaal, speciaal voor mensen met een minimum inkomen of alleen AOW.... lees verder »

SINTERKLAASAANBIEDINGEN - Stichting Armslag Stadskanaal

SINTERKLAASAANBIEDINGEN

13 november 2016 - vanaf 14 november 2016 Broeken, overhemden, truien, blouses, rokken, BH’s, lakens, hoeslakens, dekbedovertrekken en kinderkleding 2 HALEN / 1... lees verder »

We zijn nog 2 weken open. - Stichting Armslag Stadskanaal

We zijn nog 2 weken open.

20 juli 2024 - We zijn nog 2 weken open en dan hebben we vakantie. De Trekpleister heeft ons gesponsord met drinkbekers en sponzen, die gaan we uitdelen aan onze klantenkaarthouders. Trekpleister bedankt. Vrijdag... lees verder »

Inzameling door leerlingen Noorderpoort Maarsdreef - Stichting Armslag Stadskanaal

Inzameling door leerlingen Noorderpoort Maarsdreef

13 juli 2024 - De leerlingen van de Noorderpoort Maarsdreef, hebben met hun docent Marcia Ronde. Veel toiletartikelen (deodorant douche, shampoo, tandpasta enz) opgehaald en bij Armslag gebracht. Wij geven de... lees verder »