1 2 3 4 > »
We zijn nog 2 weken open. - Stichting Armslag Stadskanaal

We zijn nog 2 weken open.

Inzameling door leerlingen Noorderpoort Maarsdreef - Stichting Armslag Stadskanaal

Inzameling door leerlingen Noorderpoort Maarsdreef

Feest 12,5 jaar Armslag - Stichting Armslag Stadskanaal

Feest 12,5 jaar Armslag

11 juli 2024 - Donderdag 11 juli zijn we met onze vrijwilligers bij l` Europe geweest voor een High Tea. Omdat Boetiek Armslag op 2 augustus 12,5 jaar bestaat,... lees verder »

Het 3de kwartaal is van 1 juli t/m 30 september.

6 juli 2024 - Het 3de kwartaal is maandag 1 juli begonnen, dus je hebt weer nieuwe hokjes. De aanbieding 4 halen 1 betalen of 1 hokje op de kaart of de duurste... lees verder »

Wegens groot succes en de enorme aanbod blijven we doorgaan.

1 juli 2024 - Wegens groot succes en de enorme aanbod blijven we doorgaan met onze aanbieding 4 halen 1 betalen of 1 hokje op de kaart. Ook de babykleding,... lees verder »

20 mei 2de Pinksterdag gesloten

19 mei 2024 - Maandag 20 mei 2de Pinksterdag zijn we gesloten. Dinsdag staan onze vrijwilligers voor u klaar. De Pinkster actie duurt nog t/m 25 mei . Kom langs... lees verder »

Pinkster actie - Stichting Armslag Stadskanaal

Pinkster actie

16 mei 2024 - Vanaf vrijdag 17 mei t/m 25 mei houden we een grote Pinkster actie. 4 stuks halen, 1 betalen of 1 hokje op de kaart of de duurste betalen. Zoek uit... lees verder »

Volop dameskleding

5 mei 2024 - We hebben volop dameskleding, maandagmiddag 6 mei begint de aanbieding 2 halen 1 betalen of 1 hokje op de kaart of de duurste betalen. We brengen... lees verder »

26 april 2024 - Zaterdag 27 april i.v.m. KONINGSDAG zijn we gesloten. Allen een gezellige en zonnige Koningsdag. Maandag 29 april zijn we weer open om 14.00 uur.... lees verder »

13 april 2024 - Vanaf maandag 15 april t/m 26 april hebben we Oranjeweken. Aanbieding 2 halen 1 betalen van beddengoed handdoeken, theedoeken, dames-herenkleding,... lees verder »

1 2 3 4 > »
We zijn nog 2 weken open. - Stichting Armslag Stadskanaal

We zijn nog 2 weken open.

20 juli 2024 - We zijn nog 2 weken open en dan hebben we vakantie. De Trekpleister heeft ons gesponsord met drinkbekers en sponzen, die gaan we uitdelen aan onze klantenkaarthouders. Trekpleister bedankt. Vrijdag... lees verder »

Inzameling door leerlingen Noorderpoort Maarsdreef

13 juli 2024 - De leerlingen van de Noorderpoort Maarsdreef, hebben met hun docent Marcia Ronde. Veel toiletartikelen (deodorant douche, shampoo, tandpasta enz) opgehaald en bij Armslag gebracht. Wij geven de... lees verder »