Handige links

Handige adressen en links:

Provinciaal Groninger Studie Fonds
De Stichting Provinciaal Groninger Studiefonds verstrekt bijdragen in de schoolkosten, studiekosten en reiskosten aan inwoners van de provincie Groningen.

Stichting Leergeld
Stichting Leergeld zet zich in voor schoolgaande kinderen in de leeftijd van 4 tot 18 jaar uit gezinnen met minimale financiële middelen, die vanwege gebrek aan financiële middelen niet mee kunnen doen met hun leeftijdgenootjes.

Voedselbank Zuidoost Groningen
Bij de voedselbank kan eenmaal per veertien dagen een voedselpakket worden opgehaald.

Melis Bloemsma Fonds
Zit u (tijdelijk) krap bij kas en u krijgt te maken met een bijna onvermijdelijke uitgave? En u kunt geen beroep doen op bijvoorbeeld de bijzondere bijstand? Dan kan het Melis Bloemsma Fonds een uitkomst zijn.

Gemeente Stadskanaal

Gemeente Westerwolde

Welzijnszorg Groei! BV
Schuldsupport en beschermingsbewind - mentoring.