Knoalster van het joar

Knoalster van het joar Stichting Armslag Stadskanaal

, 5 januari 2018

Carla Hopkes van Boetiek Armslag is een van de genomineerden om Knoalster van het Jaar te worden.
Een hele eer, we wensen Carla veel succes. Dinsdag 9 januari weten we wie het is geworden.

Tien juryleden en notaris Bep Bergman weten inmiddels wie de verkiezing heeft gewonnen. De tien juryleden hebben gestemd en de uitslag van de vakjury is gecombineerd met de uitslag van de publieksjury.

De uitslag van de verkiezing wordt dinsdag 9 januari bekend gemaakt tijdens de nieuwjaarsbijeenkomst van de gemeente Stadskanaal in Theater Geert Teis. de prijs wordt uitgereikt door burgemeester Baukje Galama van de gemeente Stadskanaal.

Volop dameskleding

5 mei 2024 - We hebben volop dameskleding, maandagmiddag 6 mei begint de aanbieding 2 halen 1 betalen of 1 hokje op de kaart of de duurste betalen. We brengen elke dag nieuwe kleding in de winkel. Kom profiteren... lees verder »