week 37 - Stichting Armslag Stadskanaal

week 37

6 september 2015 - * Voor alle ZOMERKLEDING blijft de actie 2 halen = 1 betalen van kracht. * Kleding wat buiten aan de rekken hangt (met wit label) : 3 stuks voor 1,50... lees verder »

graaien - Stichting Armslag Stadskanaal

graaien

27 augustus 2015 - a.s. zaterdag is er in het centrum van Stadskanaal een graaidag, maar ook bij Boetiek Armslag valt er veel te graaien ! o.a. zwemkleding, korte... lees verder »

zomeropruiming vanaf 17 augustus - Stichting Armslag Stadskanaal

zomeropruiming vanaf 17 augustus

15 augustus 2015 - Alle zomerkleding, zowel dames- als herenkleding 2 halen = 1 betalen. Dus 2 kledingstukken voor 1 kruisje op de klantenkaart (of 1... lees verder »

correspondentie - Stichting Armslag Stadskanaal

correspondentie

2 augustus 2015 - ... lees verder »

Boetiek Armslag maandag 3 augustus a.s. om 14.00 uur weer open. - Stichting Armslag Stadskanaal

Boetiek Armslag maandag 3 augustus a.s. om 14.00 uur weer open.

31 juli 2015 - Na 3 weken vakantie gaat Boetiek Armslag maandag 3 augustus om 14.00 uur weer open. We hebben de inrichting veranderd en hebben veel nieuwe kleding... lees verder »

vakantie - Stichting Armslag Stadskanaal

vakantie

2 juli 2015 - Het derde kwartaal is begonnen ( 1 juli t/m 30 september). Vanaf maandag 6 juli ALLE ROKKEN EN BROEKEN (ZOWEL LANG ALS KORT) 2 HALEN = 1... lees verder »