vanaf maandag 7 november - Stichting Armslag Stadskanaal

vanaf maandag 7 november

7 november 2016 - Diverse soorten en maten vitrages, valletjes en overgordijnen vanaf 1 euro. Op het buitenrek nieuwe 1 euro aanbiedingen. Herenoverhemden 2 halen /... lees verder »

wijziging aantal kledingstukken - Stichting Armslag Stadskanaal

wijziging aantal kledingstukken

6 november 2016 - Met ingang van 6 november a.s. zal het aantal gelijke kledingstukken per klant van 2 naar 4 stuks worden gewijzigd. b.v. 4 broeken, truien, shirts,... lees verder »

Heren overhemden - Stichting Armslag Stadskanaal

Heren overhemden

27 oktober 2016 - Aanbieding: vanaf vrijdag 28 oktober ALLE HERENOVERHEMDEN 2 HALEN / 1... lees verder »

Vrijwilligersprijs voor Boetiek Armslag uit Stadskanaal - Stichting Armslag Stadskanaal

Vrijwilligersprijs voor Boetiek Armslag uit Stadskanaal

26 oktober 2016 - Artikel is geplaatst door Paul Abrahams op 26-10-2016 - 08:00 STADSKANAAL – Boetiek Armslag uit Stadskanaal is genomineerd voor de jaarlijkse... lees verder »

Bezoek van RTV Noord - Stichting Armslag Stadskanaal

Bezoek van RTV Noord

21 oktober 2016 - Naar aanleiding van de nominatie voor de provinciale vrijwilligersprijs 2016 kregen we vanmorgen Goos de Boer, verslaggever bij RTV Noord op bezoek.... lees verder »

Vrijwilligersprijs Provincie Groningen - Stichting Armslag Stadskanaal

Vrijwilligersprijs Provincie Groningen

20 oktober 2016 - Boetiek Armslag is samen met 5 andere organisaties genomineerd voor de vrijwilligersprijs 2016 van de provincie Groningen !!! U kunt op ons stemmen... lees verder »

kinder winterjassen - Stichting Armslag Stadskanaal

kinder winterjassen

12 oktober 2016 - Wie heeft er thuis nog kinder-winterjassen die wellicht te klein zijn geworden ? U zou de kinderen van onze klanten er een groot plezier mee doen !... lees verder »

kinderboekenweek - Stichting Armslag Stadskanaal

kinderboekenweek

5 oktober 2016 - Ook bij Boetiek Armslag is het Kinderboekenweek. Neemt u tijdens uw bezoek aan onze winkel gerust 2 gratis kinderboeken voor uw kinderen of... lees verder »

hoogslaper met glijbaan - Stichting Armslag Stadskanaal

hoogslaper met glijbaan

4 oktober 2016 - Prachtige hoogslaper met glijbaan. Vanaf morgen te bevragen bij de kassa in de winkel, Prijs 50 euro / voor klantenkaarthouders 25 euro. Lengte 2.00... lees verder »

winterschoenen - Stichting Armslag Stadskanaal

winterschoenen

3 oktober 2016 - Alle zomerschoenen zijn inmiddels vervangen door winterschoenen en enkellaarsjes. Per paar slechts 4 euro !(schoenen 3 euro per... lees verder »

We zijn nog 2 weken open. - Stichting Armslag Stadskanaal

We zijn nog 2 weken open.

20 juli 2024 - We zijn nog 2 weken open en dan hebben we vakantie. De Trekpleister heeft ons gesponsord met drinkbekers en sponzen, die gaan we uitdelen aan onze klantenkaarthouders. Trekpleister bedankt. Vrijdag... lees verder »

Inzameling door leerlingen Noorderpoort Maarsdreef - Stichting Armslag Stadskanaal

Inzameling door leerlingen Noorderpoort Maarsdreef

13 juli 2024 - De leerlingen van de Noorderpoort Maarsdreef, hebben met hun docent Marcia Ronde. Veel toiletartikelen (deodorant douche, shampoo, tandpasta enz) opgehaald en bij Armslag gebracht. Wij geven de... lees verder »