winterschoenen - Stichting Armslag Stadskanaal

winterschoenen

3 oktober 2016 - Alle zomerschoenen zijn inmiddels vervangen door winterschoenen en enkellaarsjes. Per paar slechts 4 euro !(schoenen 3 euro per... lees verder »

Aanbiedingen vanaf maandag 26 september. .

26 september 2016 - Nog 5 dagen dan is september alweer voorbij. Het nieuwe kwartaal begint zaterdag 1 oktober. We beginnen maandagmiddag met de herfstkleding in de... lees verder »

de grote finale - Stichting Armslag Stadskanaal

de grote finale

23 september 2016 - Zaterdagmiddag 24 september : de GROTE FINALE van onze opruiming !!! ALLE ZOMERKLEDING VOOR DAMES, HEREN EN KINDEREN 5 HALEN / 1 (duurste)... lees verder »