Privacyverklaring

Stichting Armslag Privacyverklaring

Stichting Armslag gevestigd aan Nederlandlaan 7a 9501 CA Stadskanaal, is verantwoordelijk voor de verwerking van persoonsgegevens zoals weergegeven in deze privacyverklaring.

Contactgegevens:
Stichting Armslag
Nederlandlaan 7a
9501 CA Stadskanaal
0599-213376

Catharina Woortman is de Functionaris Gegevensbescherming van Stichting Armslag. Zij is te bereiken via info@stichtingarmslag.nl

Persoonsgegevens die wij verwerken
Stichting Armslag verwerkt uw persoonsgegevens die u zelf aan ons verstrekt zodat u gebruik kunt maken van onze diensten . Hieronder vindt u een overzicht van de persoonsgegevens die wij nodig hebben en verwerken om te kunnen nagaan of u recht heeft op een klantenkaart:
- Voor- en achternaam
- Geslacht
- Geboortedata van alle gezinsleden
- Adresgegevens
- Telefoonnummer
- E-mailadres
- Inkomensgegevens / uitkeringsgegevens
- Bijzondere en/of gevoelige persoonsgegevens die wij verwerken

Onze website heeft niet de intentie gegevens te verzamelen over websitebezoekers.

Met welk doel en op basis van welke grondslag wij persoonsgegevens verwerken
Stichting Armslag verwerkt uw persoonsgegevens voor de volgende doelen:
Wij zijn een Stichting en runnen een Boetiek waar gezinnen en personen met een minimum inkomen op basis van hun inkomensverklaring een klantenkaart kunnen krijgen. Dit wordt gedocumenteerd en in een systeem opgeslagen zodat wij de klanten op adres kunnen opzoeken.
Dit is geen openbaar systeem. Door middel van die persoonsgebonden kaart hebben zij recht op een aantal kledingstukken, huishoudtextiel of schoenen per kwartaal. Personen kunnen ons bellen of e-mailen indien dit nodig is om onze dienstverlening uit te kunnen voeren.

Via de website wordt u geïnformeerd over wijzigingen van onze diensten en aanbiedingen. Stichting Armslag gebruikt geen geautomatiseerde verwerkingen.

Hoe lang bewaren we persoonsgegevens
Stichting Armslag bewaart uw persoonsgegevens niet langer dan strikt nodig is om de doelen te realiseren waarvoor uw gegevens worden verzameld, het verstrekken van een klantenkaart. Inkomensgegevens moeten ieder jaar opnieuw ingeleverd worden.

Delen van persoonsgegevens met derden
Stichting Armslag verstrekt geen gegevens aan derden.

Gegevens inzien, aanpassen of verwijderen
U heeft het recht om uw persoonsgegevens te laten corrigeren of te verwijderen door Stichting Armslag. Daarnaast heeft u het recht om uw eventuele toestemming voor de gegevensverwerking in te trekken of bezwaar te maken tegen de verwerking van uw persoonsgegevens door Stichting Armslag.

Hoe wij persoonsgegevens beveiligen
Stichting Armslag neemt de bescherming van uw gegevens serieus en neemt passende maatregelen om misbruik, onbevoegde toegang, ongewenste openbaarmaking en ongeoorloofde wijzigingen tegen te gaan. Als u de indruk heeft dat uw gegevens niet goed beveiligd zijn of er aanwijzingen zijn van misbruik, neem dan contact op met info@stichtingarmslag.nl

Bestuur Stichting Armslag 27 juni 2018

Download PDF informatieDownload PDF informatie: privacyverklaring-armslag.pdf