Aanbiedingen vanaf maandag 26 september. .

26 september 2016 - Nog 5 dagen dan is september alweer voorbij. Het nieuwe kwartaal begint zaterdag 1 oktober. We beginnen maandagmiddag met de herfstkleding in de... lees verder »

de grote finale - Stichting Armslag Stadskanaal

de grote finale

23 september 2016 - Zaterdagmiddag 24 september : de GROTE FINALE van onze opruiming !!! ALLE ZOMERKLEDING VOOR DAMES, HEREN EN KINDEREN 5 HALEN / 1 (duurste)... lees verder »

NOG 1 WEEK OPRUIMING - Stichting Armslag Stadskanaal

NOG 1 WEEK OPRUIMING

10 september 2016 - DE KOMENDE WEEK KUNT U NOG PROFITEREN VAN ONZE OPRUIMING. • Op 1 euro buitenrek: 3 kledingstukken halen /1 betalen (met witte label) of op... lees verder »

leer en doe markt. - Stichting Armslag Stadskanaal

leer en doe markt.

3 september 2016 - Ook Boetiek Armslag was vandaag vertegenwoordigd op de goed bezochte Leer- en Doe markt in het centrum van Stadskanaal. Goed nieuws voor een van... lees verder »

graaiactie verlengd - Stichting Armslag Stadskanaal

graaiactie verlengd

27 augustus 2016 - Wegens succes gaan de opruiming- en graaiactie ook deze week nog door. Grote opruiming en graaien bij Boetiek Armslag: • Op 1 euro buitenrek: 3... lees verder »

Binnenkort vakantie - Stichting Armslag Stadskanaal

Binnenkort vakantie

22 juli 2016 - DE KOMENDE WEEK ZIJN WE NOG GEOPEND. De winkel is gesloten van 1 t/m 21 augustus. We wensen u alvast allemaal een fijne vakantie... lees verder »

Vakantie 2016 - Stichting Armslag Stadskanaal

Vakantie 2016

16 juli 2016 - Onze vrijwilligers staan de komende 2 weken nog tot uw beschikking. Daarna kunnen ze 3 weken genieten van hun welverdiende rust. De winkel is... lees verder »

aanbiedingen vanaf 11 juli - Stichting Armslag Stadskanaal

aanbiedingen vanaf 11 juli

10 juli 2016 - Aanbiedingen vanaf maandag 11 juli: Alle tassen 1 euro per stuk ( klantenkaarthouders voor de helft). Verder blijft de actie alle kleding 2 halen /... lees verder »

3e kwartaal - Stichting Armslag Stadskanaal

3e kwartaal

4 juli 2016 - Voor onze klantenkaarthouders: Het derde kwartaal is begonnen ! We gaan nog even door met de actie ALLE KLEDING en SCHOENEN 2 halen = 1... lees verder »

Aanbieding vanaf maandag 27 juni 2016 - Stichting Armslag Stadskanaal

Aanbieding vanaf maandag 27 juni 2016

26 juni 2016 - ALLE KLEDING, VAN KLEIN TOT GROOT 2 HALEN/1 BETALEN . Schoenen 2 paar halen/ 1 paar betalen (of 1 kruisje op de kaart) vrijdag 1 juli begint het 3e... lees verder »

We zijn nog 2 weken open. - Stichting Armslag Stadskanaal

We zijn nog 2 weken open.

20 juli 2024 - We zijn nog 2 weken open en dan hebben we vakantie. De Trekpleister heeft ons gesponsord met drinkbekers en sponzen, die gaan we uitdelen aan onze klantenkaarthouders. Trekpleister bedankt. Vrijdag... lees verder »

Inzameling door leerlingen Noorderpoort Maarsdreef - Stichting Armslag Stadskanaal

Inzameling door leerlingen Noorderpoort Maarsdreef

13 juli 2024 - De leerlingen van de Noorderpoort Maarsdreef, hebben met hun docent Marcia Ronde. Veel toiletartikelen (deodorant douche, shampoo, tandpasta enz) opgehaald en bij Armslag gebracht. Wij geven de... lees verder »