3e kwartaal - Stichting Armslag Stadskanaal

3e kwartaal

4 juli 2016 - Voor onze klantenkaarthouders: Het derde kwartaal is begonnen ! We gaan nog even door met de actie ALLE KLEDING en SCHOENEN 2 halen = 1... lees verder »

Aanbieding vanaf maandag 27 juni 2016 - Stichting Armslag Stadskanaal

Aanbieding vanaf maandag 27 juni 2016

26 juni 2016 - ALLE KLEDING, VAN KLEIN TOT GROOT 2 HALEN/1 BETALEN . Schoenen 2 paar halen/ 1 paar betalen (of 1 kruisje op de kaart) vrijdag 1 juli begint het 3e... lees verder »

2e kwartaal/3e kwartaal - Stichting Armslag Stadskanaal

2e kwartaal/3e kwartaal

18 juni 2016 - Het 2e kwartaal duurt nog 12 dagen. Als uw klantenkaart nog niet vol is kom dan binnenkort even langs.De overgebleven kruisjes kunnen niet meegenomen... lees verder »

oud papier en oud ijzer aktie - Stichting Armslag Stadskanaal

oud papier en oud ijzer aktie

16 juni 2016 - Op initiatief van een van onze vrijwilligsters (Wendy) werd gespaard om een van de collega's een dagje uit te geven. Er werd zowel oud papier als... lees verder »

EXTRA ZATERDAGAANBIEDING: 11 JUNI - Stichting Armslag Stadskanaal

EXTRA ZATERDAGAANBIEDING: 11 JUNI

10 juni 2016 - 2 GRATIS KLEDINGSTUKKEN UITZOEKEN DIE BUITEN AAN DE REKKEN HANGEN (MET WIT LABEL) OF 2 STUKS KINDERKLEDING OF LAPPEN STOF GRATIS. (IN DE MANDEN... lees verder »

Aanbieding van deze week: - Stichting Armslag Stadskanaal

Aanbieding van deze week:

30 mei 2016 - Wegens succes is de actie DAMESKLEDING 2 halen/1 betalen vanaf vandaag verlengd. Op de rekken buiten hangen nieuwe 1 euro aanbiedingen (voor... lees verder »

28 mei 2016 - Stichting Armslag Stadskanaal

28 mei 2016

28 mei 2016 - Zaterdag 28 mei stond Boetiek Armslag op de gezondheidsmarkt bij de Star. De markt was georganiseerd door Wijkraad Noord. Het was een geslaagde dag,... lees verder »

Wijkinformatie - en Gezondheidsmarkt - Stichting Armslag Stadskanaal

Wijkinformatie - en Gezondheidsmarkt

24 mei 2016 - Stichting Armslag is een van de deelnemende organisaties op deze... lees verder »

Nieuwe aanbiedingen - Stichting Armslag Stadskanaal

Nieuwe aanbiedingen

15 mei 2016 - Aanbiedingen vanaf dinsdag 17 mei: Nieuwe 1 euro aanbiedingen buiten op de rekken. In de buitenmanden: Diverse lappen en lapjes stof slechts 20 cent... lees verder »

Aanbiedingen vanaf 2 mei - Stichting Armslag Stadskanaal

Aanbiedingen vanaf 2 mei

1 mei 2016 - Buitenrek: Leuke kleding voor €1,00 per stuk of voor de helft en in mand buiten: kinderkleding €0,20 of de helft, dit alles met witte... lees verder »