interview RTV Noord - Stichting Armslag Stadskanaal

interview RTV Noord

13 december 2016 - Vanmiddag een spontaan bezoek gehad van 2 mensen van RTV Noord. Vanavond vanaf 18.00 uur kunt u een interview i.v.m. de Provinciale... lees verder »

Provinciale vrijwilligersprijs - Stichting Armslag Stadskanaal

Provinciale vrijwilligersprijs

13 december 2016 - PROVINCIALE VRIJWILLIGERSPRIJS IN DE CATEGORIE LEEFBAARHEID VOOR BOETIEK ARMSLAG.` foto: RTV Noord OM DIT MET DE KLANTEN TE VIEREN IS ER DEZE WEEK... lees verder »

Rondleiding - Stichting Armslag Stadskanaal

Rondleiding

8 december 2016 - Vanavond werd er een rondleiding gegeven aan een groep van 18 dames van de Passage uit Nieuw Buinen. Ze namen een kijkje in de winkel en in het... lees verder »

Kerstballen e.d. - Stichting Armslag Stadskanaal

Kerstballen e.d.

5 december 2016 - Vanaf morgen te koop: Kerstballen, Kerstdecoraties, Kerstkleden, Kerstknuffels etc. etc. Kerstballen vanaf 10 cent per stuk !!! Op is... lees verder »

Aanbiedingen vanaf 6 december

5 december 2016 - Maandag 5 december zijn wij de hele dag gesloten ! Aanbiedingen vanaf 6 december: Broeken, overhemden, truien, blouses, rokken, laarzen, jassen,... lees verder »

5 december gesloten - Stichting Armslag Stadskanaal

5 december gesloten

1 december 2016 - MAANDAG 5 DECEMBER ZIJN WIJ DE GEHELE DAG GESLOTEN ! foto: *Kerstkleding 1 per... lees verder »

Kerstkleding - Stichting Armslag Stadskanaal

Kerstkleding

30 november 2016 - ... lees verder »

aanbiedingen vanaf 28 november - Stichting Armslag Stadskanaal

aanbiedingen vanaf 28 november

27 november 2016 - De aanbiedingen blijven gelijk: 2 halen / 1 betalen of op kaart. ======================= Vanaf 28 november EXTRA 2 stuks speelgoed: 2 halen - 1... lees verder »

Intervieuw - Stichting Armslag Stadskanaal

Intervieuw

16 november 2016 - Weer aardig wat papieren met aantekeningen om uit te werken. Bijzondere gesprekken gehad voor het komende Vrouw en Visie Magazine met de eerste... lees verder »

U KUNT NOG EEN PAAR DAGEN STEMMEN - Stichting Armslag Stadskanaal

U KUNT NOG EEN PAAR DAGEN STEMMEN

14 november 2016 - STADSKANAAL – Boetiek Armslag is een kledingwinkel aan de Nederlandlaan in Stadskanaal, speciaal voor mensen met een minimum inkomen of alleen AOW.... lees verder »