Gesloten - Stichting Armslag Stadskanaal

Gesloten

22 maart 2017 - Wegens omstandigheden zijn we vrijdagmorgen 24 maart... lees verder »

actie 2 halen = 1 betalen - Stichting Armslag Stadskanaal

actie 2 halen = 1 betalen

20 maart 2017 - De laatste week van de 2 halen/1 betalen actie is ingegaan. T/m zaterdag kunt u hier nog van profiteren. * Uitgezonderd dames en heren-... lees verder »

vanaf 13 maart - Stichting Armslag Stadskanaal

vanaf 13 maart

12 maart 2017 - Aanbieding vanaf maandag 13 maart: Tafelkleedjes- en lopertjes 0.50 euro Tafellakens 1 euro Zolang de voorraad strekt ! Alle damestassen 1... lees verder »

weekaanbieding - Stichting Armslag Stadskanaal

weekaanbieding

5 maart 2017 - WEEKAANBIEDING: Alle damestassen slechts 1 euro per stuk. op = op... lees verder »

voorjaarsjassen - Stichting Armslag Stadskanaal

voorjaarsjassen

2 maart 2017 - De eerste voorjaarsjassen voor dames hangen in de winkel, hiervoor gelden de normale prijzen. Alle andere kleding en beddengoed nog steeds 2 halen =... lees verder »

bezoek en rondleiding - Stichting Armslag Stadskanaal

bezoek en rondleiding

1 maart 2017 - Woensdagavond 1 maart kwam er een groep vrouwen van de vrouwengespreksgroep Rohde van de Poststraatkerk uit Stadskanaal een bezoek brengen aan onze... lees verder »

actie 2 halen = 1 betalen - Stichting Armslag Stadskanaal

actie 2 halen = 1 betalen

13 februari 2017 - Stichting Armslag Stadskanaal Wegens succes verlengen we onze actie 2 halen = 1 betalen voor alle kledingstukken ook deze week nog. Kom langs... lees verder »

carnavalskleding - Stichting Armslag Stadskanaal

carnavalskleding

5 februari 2017 - Voordelige carnavalskleding nodig voor uw kinderen of kleinkinderen ? Kijk eerst eens bij Boetiek Armslag. Wij willen er nog eens op wijzen dat wij... lees verder »

bezoek - Stichting Armslag Stadskanaal

bezoek

4 februari 2017 - Afgelopen week, donderdag 2 februari hebben we een rondleiding gegeven voor mensen van Schuldsupport aan de Molenwijk in Stadskanaal. Ze waren erg... lees verder »

Rondleiding - Stichting Armslag Stadskanaal

Rondleiding

27 januari 2017 - Donderdagavond 26 januari kregen we bezoek van enkele dames en heren van de Kandelaarkerk uit Stadskanaal. We hebben na de koffie een rondleiding... lees verder »