geslaagde modeshow

, 2 september 2018

Leer en Doe Festival
1 september 2018

Tijdens een druk bezocht Festival met prachtig weer, werden er 2 keer een kwartier
modeshows gelopen door enthousiaste vrijwillige deelnemers.

Onder leiding van Gert Jan Kamst werd er in korte tijd een professioneel programma in elkaar gezet.
Het resultaat mocht er zijn!!
Alle kleding die geshowd werd is afkomstig uit de winkel, evenals de accessoires.

Het publiek genoot er van, voor sommigen een hernieuwde kennismaking met Boetiek Armslag. Voor anderen een eerste keer dat ze op deze manier van het bestaan hoorden. We kunnen met trots terugkijken op de geslaagde optredens, op de dames en kinderen die over de catwalk liepen. Iedereen bedankt voor het mogelijk maken van deze mooie dag.