Lees hier alle blogs over onze stichting en winkel!
Volg ons ook op Facebook en blijf op de hoogte van het laatste nieuws.
16 juni 2016 - Op initiatief van een van onze vrijwilligsters (Wendy) werd gespaard om een van de collega's een dagje uit te geven. Er werd zowel oud papier als oud... lees verder »
10 juni 2016 - 2 GRATIS KLEDINGSTUKKEN UITZOEKEN DIE BUITEN AAN DE REKKEN HANGEN (MET WIT LABEL) OF 2 STUKS KINDERKLEDING OF LAPPEN STOF GRATIS. (IN DE MANDEN... lees verder »
30 mei 2016 - Wegens succes is de actie DAMESKLEDING 2 halen/1 betalen vanaf vandaag verlengd. Op de rekken buiten hangen nieuwe 1 euro aanbiedingen (voor... lees verder »
28 mei 2016 - Zaterdag 28 mei stond Boetiek Armslag op de gezondheidsmarkt bij de Star. De markt was georganiseerd door Wijkraad Noord. Het was een geslaagde dag,... lees verder »
24 mei 2016 - Stichting Armslag is een van de deelnemende organisaties op deze... lees verder »
15 mei 2016 - Aanbiedingen vanaf dinsdag 17 mei: Nieuwe 1 euro aanbiedingen buiten op de rekken. In de buitenmanden: Diverse lappen en lapjes stof slechts 20 cent... lees verder »
1 mei 2016 - Buitenrek: Leuke kleding voor €1,00 per stuk of voor de helft en in mand buiten: kinderkleding €0,20 of de helft, dit alles met witte... lees verder »
24 april 2016 - Oranjeweek bij Boetiek Armslag vanaf 25 april t/m 30 april. ONZE ORANJE AANBIEDINGEN: Babykleding tot maat 110 is nu 8 stuks halen / duurste betalen... lees verder »
17 april 2016 - Vanaf maandag 18 april: Opruiming is alleen buiten op het rek €1,00 per stuk of voor de helft en in de mand buiten kinderkleding €0,20 of de... lees verder »
2 april 2016 - Het 2e kwartaal is ingegaan op 1 april (geen 1 april grap) en duurt t/m 30 juni. Dagelijks wordt er voorjaarskleding aangevuld in de winkel, kom... lees verder »
1 februari 2023 - Donderdag 2 Februari is Armslag jarig. We zijn 11 jaar een begrip in Stadskanaal. Dat gaan we vieren met onze klanten. Ze krijgen vanaf donderdag 2 februari t/m 4... lees verder »
21 januari 2023 - Jammer genoeg zijn er nog heel veel klanten, die hun gegevens niet hebben ingeleverd. Dat geeft frustratie bij de kassa en de klanten. Het moet elk jaar opnieuw in... lees verder »