maandag 9 januari weer open - Stichting Armslag Stadskanaal

maandag 9 januari weer open

7 januari 2017 - Na de kerstvakantie gaat Boetiek Armslag maandagmiddag 9 januari weer open. We hebben deze vakantie gebruikt om de winkel schoon te maken en op te... lees verder »

2017 - Stichting Armslag Stadskanaal

1 januari 2017 - ... lees verder »

Bedankje - Stichting Armslag Stadskanaal

Bedankje

28 december 2016 - Op de eerste plaats willen wij onze dames en heren vrijwilligers bedanken voor hun inzet in het afgelopen jaar ! Verder bedanken we iedereen voor... lees verder »

Wie wordt Knoalster van het jaar 2016 - Stichting Armslag Stadskanaal

Wie wordt Knoalster van het jaar 2016

24 december 2016 - De lijst met kandidaten voor de titel ‘Knoalster van het jaar’ is bekend. Uit de achttien suggesties die de lezers van de Kanaalstreek en de... lees verder »

kerstvakantie - Stichting Armslag Stadskanaal

kerstvakantie

23 december 2016 - Zaterdag 24 december t/ m 7 januari 2017 zijn wij gesloten . Maandagmiddag 9 januari vanaf 14.00 uur bent u weer van harte... lees verder »

Bezoek - Stichting Armslag Stadskanaal

Bezoek

22 december 2016 - STADSKANAAL – Dinsdag 20 december brengt de fractie van de PvdA Stadskanaal een werkbezoek aan ‘Boetiek Armslag’. Armslag heeft in de categorie... lees verder »

20 december - Stichting Armslag Stadskanaal

20 december

20 december 2016 - We hebben dinsdag 20 december bezoek gehad van de dames Grietje Schipper en Monique Kroom van de fractie PvdA. Ze kwamen ons een lekkere taart... lees verder »

finale aanbiedingen - Stichting Armslag Stadskanaal

finale aanbiedingen

17 december 2016 - We zijn nog vijf dagen open, u kunt voordelig kleding kopen of gratis op de klantenkaart krijgen. Het vierde kwartaal is bijna voorbij dus zorg... lees verder »

interview RTV Noord - Stichting Armslag Stadskanaal

interview RTV Noord

13 december 2016 - Vanmiddag een spontaan bezoek gehad van 2 mensen van RTV Noord. Vanavond vanaf 18.00 uur kunt u een interview i.v.m. de Provinciale... lees verder »

Provinciale vrijwilligersprijs - Stichting Armslag Stadskanaal

Provinciale vrijwilligersprijs

13 december 2016 - PROVINCIALE VRIJWILLIGERSPRIJS IN DE CATEGORIE LEEFBAARHEID VOOR BOETIEK ARMSLAG.` foto: RTV Noord OM DIT MET DE KLANTEN TE VIEREN IS ER DEZE WEEK... lees verder »

Zaterdag 30 maart graaien bij Boetiek Armslag

28 maart 2024 - Zaterdagmiddag 30 maart vanaf 13.00 uur is het graai dag in de winkel. De bak voor de winkel kun je gratis graaien. 2 stuks per klant OP=OP. Kom zaterdagmiddag gezellig langs om te graaien. ... lees verder »

Pasen en voorjaarskleding - Stichting Armslag Stadskanaal

Pasen en voorjaarskleding

20 maart 2024 - De Paasdagen komen eraan en wij hebben volop Voorjaarskleding in onze Boetiek. Prachtige heren kostuums en zelf een trouwpak. Kom een kijkje nemen. Het is de moeite waard.... lees verder »