Rondleiding Passage

Rondleiding Passage Stichting Armslag Stadskanaal
Bea Harms - Stichting Armslag Stadskanaal

, 10 oktober 2018

Aangezien de belangstelling groot was voor een rondleiding bij Boetiek Armslag werd besloten om hiervoor 2 avonden te organiseren.

Dinsdag 9 oktober werd de tweede groep dames rondgeleid.

Na eerst koffie met cake te hebben gebruikt werd er in twee groepjes uitleg gegeven over het werk in de winkel in in het magazijn.

Het was een gezellige avond en mooi om complimenten voor ons werk te mogen ontvangen.