VACATURESTOP

18 juni 2014 - Aangezien we voorzien zijn van voldoende gemotiveerde vrijwilligers/sters hebben we een... lees verder »

Onze vernieuwde Boetiek

13 mei 2014 - Deze letters staan ook op de pui boven de ingang van de winkel. Onze Boetiek heeft een hele metamorfose ondergaan. De heren die vrijwilligerswerk... lees verder »

Nieuwe website - Stichting Armslag Stadskanaal

Nieuwe website

11 juni 2013 - Op dit moment wordt er hard gewerkt aan een nieuwe website. Hoogma Webdesign uit Beerta is de webdesigner en zal een groot deel van de website... lees verder »

20 mei 2de Pinksterdag gesloten

19 mei 2024 - Maandag 20 mei 2de Pinksterdag zijn we gesloten. Dinsdag staan onze vrijwilligers voor u klaar. De Pinkster actie duurt nog t/m 25 mei . Kom langs en profiteer van deze aanbieding 4 halen 1 hokje of... lees verder »

Pinkster actie - Stichting Armslag Stadskanaal

Pinkster actie

16 mei 2024 - Vanaf vrijdag 17 mei t/m 25 mei houden we een grote Pinkster actie. 4 stuks halen, 1 betalen of 1 hokje op de kaart of de duurste betalen. Zoek uit van speelgoed, lampen, kleding tot beddengoed.... lees verder »