Wie wordt Knoalster van het jaar 2016

Wie wordt Knoalster van het jaar 2016 Stichting Armslag Stadskanaal
Bea Harms - Stichting Armslag Stadskanaal

, 24 december 2016

De lijst met kandidaten voor de titel ‘Knoalster van het jaar’ is bekend. Uit de achttien suggesties die de lezers van de Kanaalstreek en de juryleden hebben aangedragen, heeft de jury uiteindelijk vijf genomineerden gekozen.

Wie vindt u de meest geschikte kandidaat om deze eervolle prijs te winnen? U kunt uw stem uitbrengen tot en met woensdag 28 december 2016.

Een van de genomineerden is onze voorzitster CATHARINA WOORTMAN, zij is altijd bezig om inwoners die het financieel gezien niet zo breed hebben te helpen. Ze is bv. oprichter van Boetiek Armslag en legt huisbezoeken af voor de Stichting Leergeld. Verder is ze ondermeer actief als bestuurslid ven de gehandicapten-sportvereniging DWS en is ze lid van de Wijkraad Maarsveld. Het lukt haar om veel inwoners uit een sociaal isolement te halen en te houden.

U kunt uw stem uitbrengen via
www.kanaalstreek.nl.

Let op! Er mag per ip-adres maar één keer gestemd worden. Dubbele stemmen worden verwijderd.

Tijdens de nieuwjaarsreceptie van de gemeente Stadskanaal op maandag 9 januari 2017 in Theater Geert Teis wordt door burgemeester Baukje Galama bekend gemaakt wie Knoalster van het Jaar 2016 is geworden.