20 december

20 december Stichting Armslag Stadskanaal
Bea Harms - Stichting Armslag Stadskanaal

, 20 december 2016

We hebben dinsdag 20 december bezoek gehad van de dames Grietje Schipper en Monique Kroom van de fractie PvdA.
Ze kwamen ons een lekkere taart brengen en we hebben samen koffie gedronken. Dames hartelijk bedankt !
Catharina Woortman, voorzitter en Rieks de Groot, penningmeester hebben de Boetiek gepromoot, hoe het werkt, hoe we de klanten inschrijven en aan welke criteria de mensen moeten voldoen enz. .
We hebben op dit moment 31 vrijwilligers, die allen 2 dagdelen werken in onze Boetiek. We hebben ook 4 mannen , die klussen en verdere werkzaamheden verrichten.
We zijn niet afhankelijk van sponsoring, we bedruipen ons zelf (selfsupporting).