Bedankje

, 10 mei 2015

Boetiek Armslag bestaat al meer dan 2 jaar en we krijgen aldoor meer bekendheid. Vooral door mond tot mond reclame, de kranten, de site en Facebook. De mensen, die ons heel veel kleding en spullen brengen en daardoor kunnen we onze inwoners, die in ons bestand zitten van gratis kleding voorzien en we maken veel gezinnen daar heel blij mee. Daar doen we het voor met zijn allen.
Maar iedereen mag bij ons kopen, want we kunnen niet zonder inkomsten, we moeten huur, gas, elektra en verzekering betalen. Mensen die in erge nood zitten, door wat voor omstandigheid ook, stuur ze naar ons toe we helpen ze graag.
We werken met alleen vrijwilligers in totaal 28. We werken met 4 personen ‘s morgens en 4 personen ’s middags, we hebben het echt heel druk met sorteren, wassen, strijken, opvouwen, ophangen en spullen afwassen en prijzen enz. Het is gezellig en leuk werk om te doen. We willen iedereen bedanken voor het brengen van kleding en spullen.
Bestuur Stichting Armslag.