Onze boetiek is voor iedereen! - Stichting Armslag Stadskanaal

Onze boetiek is voor iedereen!

16 oktober 2014 - Beste mensen, Wist u ... dat iedereen bij ons mag kopen? Daarover bestaat hier en daar nog een misverstand. De winkel is voor iedereen ! Onze... lees verder »

wist u dat... - Stichting Armslag Stadskanaal

wist u dat...

5 oktober 2014 - we naast een ruime keuze aan winterkleding voor volwassenen en kinderen ook lakens, dekens, hoeslakens, kussenslopen, dekbedden, dekbedhoezen en... lees verder »

Wij zijn heel blij met nette en bruikbare kleding! - Stichting Armslag Stadskanaal

Wij zijn heel blij met nette en bruikbare kleding!

2 oktober 2014 - Wij willen iedereen bedanken die hun goede en schone kleding afgeeft bij boetiek Armslag. Dankzij u kunnen we weer heel veel andere mensen blij maken... lees verder »

Leer- en Doemarkt - Stichting Armslag Stadskanaal

Leer- en Doemarkt

6 september 2014 - Stichting Armslag was vandaag vertegenwoordigd op de Leer- en -Doe- markt in Stadskanaal. De kraam werd drukbezocht en het was goed dat we aanwezig... lees verder »