Bezoek 2e kamerlid Henk Nijboer aan Armslag - Stichting Armslag Stadskanaal

Bezoek 2e kamerlid Henk Nijboer aan Armslag

22 februari 2015 - ... lees verder »

Bezoek 2e kamerlid Henk Nijboer aan Armslag - Stichting Armslag Stadskanaal

Bezoek 2e kamerlid Henk Nijboer aan Armslag

22 februari 2015 - Ik doe al jaren huisbezoeken voor Stichting Leergeld en heb ik Kamerleden vaak uitgenodigd om mee te gaan op huisbezoek. Tijdens mijn raadsperiode is... lees verder »

Kerstmarkt aan de Nederlandlaan - Stichting Armslag Stadskanaal

Kerstmarkt aan de Nederlandlaan

15 december 2014 - Zaterdagmiddag was er een Kerstmarkt aan de Nederlandlaan, de markt begon om 13.00 uur. Buurtcentrum Maarsstee stond er met een rommelmarkt,... lees verder »

Sinterklaasactie - Stichting Armslag Stadskanaal

Sinterklaasactie

23 november 2014 - De sinterklaasactie van Boetiek Armslag op vrijdagavond en zaterdagmorgen in het Buurthuis Maarsstee zijn goed bezocht. De ouders konden gratis een... lees verder »

donateurs zijn welkom

1 november 2014 - Draagt u Stichting Armslag een warm hart toe? Dan is er de mogelijkheid om donateur te worden. Maak uw donatie over op: Rekening Rabobank NL 30 RABO... lees verder »

22 oktober 2014 - Stichting Armslag Stadskanaal

22 oktober 2014

22 oktober 2014 - Boetiek Armslag was in Stadskanaal noord vertegenwoordigd met een stand in Noordstee. Het was er gezellig... lees verder »

promoten - Stichting Armslag Stadskanaal

promoten

16 oktober 2014 - Boetiek Armslag promoot zich in de maand oktober op verschillende markten: We willen nog meer gezinnen bereiken voor gratis kleding, we hebben nu een... lees verder »

Kledingverkoop uitsluitend voor privégebruik

16 oktober 2014 - De hier verkregen kleding en dergelijke zijn voor privé gebruik. KLEDING EN DERGELIJKE ZIJN NIET VOOR DOORVERKOOP AAN DERDEN OP MARKTEN, BRADERIEËN... lees verder »

Onze boetiek is voor iedereen! - Stichting Armslag Stadskanaal

Onze boetiek is voor iedereen!

16 oktober 2014 - Beste mensen, Wist u ... dat iedereen bij ons mag kopen? Daarover bestaat hier en daar nog een misverstand. De winkel is voor iedereen ! Onze... lees verder »

wist u dat... - Stichting Armslag Stadskanaal

wist u dat...

5 oktober 2014 - we naast een ruime keuze aan winterkleding voor volwassenen en kinderen ook lakens, dekens, hoeslakens, kussenslopen, dekbedden, dekbedhoezen en... lees verder »

We zijn nog 2 weken open. - Stichting Armslag Stadskanaal

We zijn nog 2 weken open.

20 juli 2024 - We zijn nog 2 weken open en dan hebben we vakantie. De Trekpleister heeft ons gesponsord met drinkbekers en sponzen, die gaan we uitdelen aan onze klantenkaarthouders. Trekpleister bedankt. Vrijdag... lees verder »

Inzameling door leerlingen Noorderpoort Maarsdreef - Stichting Armslag Stadskanaal

Inzameling door leerlingen Noorderpoort Maarsdreef

13 juli 2024 - De leerlingen van de Noorderpoort Maarsdreef, hebben met hun docent Marcia Ronde. Veel toiletartikelen (deodorant douche, shampoo, tandpasta enz) opgehaald en bij Armslag gebracht. Wij geven de... lees verder »