Een geslaagde zomermarkt

Een geslaagde zomermarkt Stichting Armslag Stadskanaal

, 31 juli 2017

Afgelopen zaterdag organiseerde Boetiek Armslag een zomermarkt van 13.00 tot ca. 17.00 uur. 's Morgens regende het nog behoorlijk maar gelukkig werd- en bleef het 's middags droog.

Er stond voor de jeugd een springkussen die de hele middag in gebruik was. Er klonk vrolijke muziek, koffie, thee of fris werd gratis geschonken.

Er stond een grote glazen pot met knopen waarvan het juiste aantal geraden kon worden. Degene die er het dichtst bij zat maakte kans op een supermarkt waardebon.

Mevr. Roskam won deze prijs, uit handen van Catharina Woortman nam ze vanmiddag de prijs in ontvangst.

Al met al kunnen we terugzien op een geslaagde dag.

Wij willen u er nog even op wijzen dat de winkel van 7 t/m 27 augustus WEGENS VAKANTIE GESLOTEN is.

Let op: vanaf 1 augustus t/m 16 september is het tijdelijk niet mogelijk om kleding en andere spulletjes in te brengen.

Wij vragen uw begrip hiervoor.

Volop dameskleding

5 mei 2024 - We hebben volop dameskleding, maandagmiddag 6 mei begint de aanbieding 2 halen 1 betalen of 1 hokje op de kaart of de duurste betalen. We brengen elke dag nieuwe kleding in de winkel. Kom profiteren... lees verder »