bezoek en rondleiding

bezoek en rondleiding Stichting Armslag Stadskanaal

, 1 maart 2017

Woensdagavond 1 maart kwam er een groep vrouwen van de vrouwengespreksgroep Rohde van de Poststraatkerk uit Stadskanaal een bezoek brengen aan onze Boetiek. Na de koffie kregen de dames in 3 groepjes een rondleiding door de winkel en het magazijn. Voor sommigen een eerste kennismaking, de reacties waren uitermate lovend, waar we natuurlijk heel erg blij mee zijn. Daarna werd er nog onder het genot van een glaasje fris gezellig nagepraat. We kunnen terugkijken op een hele leuke avond.