Maatje meer ? - Stichting Armslag Stadskanaal

Maatje meer ?

3 juli 2017 - Ook voor een maatje meer bent u bij Boetiek Armslag aan het juiste adres. Alles aan dit rek is vanaf maat... lees verder »

vanaf 3 juli - Stichting Armslag Stadskanaal

vanaf 3 juli

1 juli 2017 - Aanbiedingen vanaf maandag 3 juli Alle topjes en zomerhemdjes aan het ronde rek 4 halen / 1 betalen (of 1 paraafje op de... lees verder »

2e kwartaal bijna afgelopen - Stichting Armslag Stadskanaal

2e kwartaal bijna afgelopen

27 juni 2017 - Uw kaart voor het 2e kwartaal nog niet helemaal vol ? Het kan nog een paar dagen, 1 juli begint het 3e kwartaal. Profiteer van onze aanbieding: 2... lees verder »

3e kwartaal - Stichting Armslag Stadskanaal

3e kwartaal

20 juni 2017 - Nog een paar dagen dan begint het nieuwe kwartaal, maak uw kruisjes / paraafjes op en profiteer van onze aanbiedingen. Het nieuwe kwartaal begint 1... lees verder »

extra aanbieding - Stichting Armslag Stadskanaal

extra aanbieding

18 juni 2017 - Vanaf maandagmiddag 19 juni EXTRA AANBIEDING ALLE JONGENS- EN MEISJESKLEDING MAAT 134 T/M 176 3 HALEN / 1 BETALEN (of 1 kruisje op de... lees verder »

Overall nodig? - Stichting Armslag Stadskanaal

Overall nodig?

5 juni 2017 - Een overall of stofjas nodig voor klus of school ? Boetiek Armslag heeft vanaf morgen 5 overalls en 4 stofjassen te koop. Respectievelijk 5 en 4 euro... lees verder »

2e Pinksterdag

2 juni 2017 - Maandag 5 juni, 2e Pinksterdag zijn we gesloten. Vanaf dinsdagmorgen 6 juni - om 9 uur - zijn we weer geopend en kunt u weer volop voordelige en... lees verder »

2e Pinksterdag - Stichting Armslag Stadskanaal

2e Pinksterdag

ZOMER !! - Stichting Armslag Stadskanaal

ZOMER !!

22 mei 2017 - Broeken, shirts, blouses, overhemden, jassen met gratis sjaal, blazers, topjes, badkleding en beddengoed (deken, dekbed, laken, hoeslaken, molton of... lees verder »

Graag alleen nette DRAAGBARE kleding inleveren - Stichting Armslag Stadskanaal

Graag alleen nette DRAAGBARE kleding inleveren

16 mei 2017 - Wij krijgen gelukkig meest schone en nette kleding voor hergebruik in de winkel aangeboden. Daar zijn we heel blij mee ! Maar helaas ook (te... lees verder »