4e kwartaal - Stichting Armslag Stadskanaal

4e kwartaal

2 oktober 2017 - Aanbiedingen vanaf 3 oktober: HET 4e SEIZOEN IS BEGONNEN !! (t/m 31 december) Alle babykleding blijft 8 stuks halen /1 betalen (of 1 paraafje op... lees verder »

Aanbieding vanaf 25 september: - Stichting Armslag Stadskanaal

Aanbieding vanaf 25 september:

24 september 2017 - Alle herenoverhemden met korte mouw 3 halen / 1 betalen of 1 paraafje op de kaart. Babykleding 8 stuks blijft 1 betalen of 1 paraafje op de kaart.... lees verder »

Bijna het 4e kwartaal - Stichting Armslag Stadskanaal

Bijna het 4e kwartaal

16 september 2017 - U hebt nog 12 dagen om uw klantenkaart vol te maken, op 1 oktober begint het 4e kwartaal. (oktober, november en december). Vanaf maandagmiddag 18... lees verder »

Leer en Doemarkt - Stichting Armslag Stadskanaal

Leer en Doemarkt

4 september 2017 - Afgelopen zaterdag, 2 september was Boetiek Armslag vertegenwoordigd op de Leer en Doe markt in het centrum van Stadskanaal. Het was heel erg... lees verder »

Leer en Doe Markt - Stichting Armslag Stadskanaal

Leer en Doe Markt

30 augustus 2017 - Ook wij zijn aanwezig op de Leer en Doe Markt a.s.... lees verder »

vakantie voorbij - Stichting Armslag Stadskanaal

vakantie voorbij

27 augustus 2017 - De vakantie is weer voorbij. Maandagmiddag 28 augustus om 14.00 uur zijn we weer geopend. Onze aanbieding 2 halen/1 betalen geldt voor badkleding,... lees verder »

vakantie - Stichting Armslag Stadskanaal

vakantie

5 augustus 2017 - Van 7 t/m 27 augustus a.s. is Boetiek Armslag gesloten en kunnen onze vrijwilligers genieten van hun welverdiende vakantie. Vanaf maandagmiddag 28... lees verder »

Een geslaagde zomermarkt - Stichting Armslag Stadskanaal

Een geslaagde zomermarkt

31 juli 2017 - Afgelopen zaterdag organiseerde Boetiek Armslag een zomermarkt van 13.00 tot ca. 17.00 uur. 's Morgens regende het nog behoorlijk maar gelukkig... lees verder »

vakantie - Stichting Armslag Stadskanaal

vakantie

25 juli 2017 - Vanaf 7 t/m 27 augustus is onze winkel wegens vakantie gesloten. WIJ WILLEN GRAAG IEDEREEN BEDANKEN DIE ONS DE AFGELOPEN TIJD KLEDING EN ANDERE... lees verder »

Zomermarkt - Stichting Armslag Stadskanaal

Zomermarkt

23 juli 2017 - Zaterdag 29 juli 2017 van 13.00 tot 17.00 uur in Stadskanaal ZOMERMARKT BIJ BOETIEK ARMSLAG AAN DE NEDERLANDLAAN. Veel mensen kennen Boetiek... lees verder »