Aanbieding voor kaarthouders en klanten - Stichting Armslag Stadskanaal

Aanbieding voor kaarthouders en klanten

8 januari 2018 - Maandagmiddag 8 januari vanaf 14.00 uur zijn we weer geopend. Onze vrijwilligsters hebben in de afgelopen week de winkel helemaal schoongemaakt en... lees verder »

Knoalster van het joar - Stichting Armslag Stadskanaal

Knoalster van het joar

5 januari 2018 - Carla Hopkes van Boetiek Armslag is een van de genomineerden om Knoalster van het Jaar te worden. Een hele eer, we wensen Carla veel succes. Dinsdag... lees verder »

inkomstenverklaring - Stichting Armslag Stadskanaal

inkomstenverklaring

2 januari 2018 - Wij wensen iedereen een heel goed en gezond 2018 toe. De winkel is deze week nog gesloten, maandagmiddag 8 januari vanaf 14.00 uur staan we weer tot... lees verder »

Openingstijden - Stichting Armslag Stadskanaal

Openingstijden

17 december 2017 - WIJ WENSEN IEDEREEN ALVAST PRETTIGE KERSTDAGEN EN EEN GOED EN GEZOND 2018 TOE. Wij zijn gesloten vanaf zaterdag 23 december t/m maandag 7 januari... lees verder »

Alvast een fijne Kerst namens ons! - Stichting Armslag Stadskanaal

Alvast een fijne Kerst namens ons!

13 december 2017 - Al onze vrijwilligers/sters wensen u alvast fijne Kerstdagen toe. (er missen een paar mensen op de foto, zij konden er wegens andere verplichtingen... lees verder »

Kerst bij Boetiek Armslag! - Stichting Armslag Stadskanaal

Kerst bij Boetiek Armslag!

10 december 2017 - Wij hebben hele leuke Kerstdecoraties en Kerstkleding in de winkel. Kom gerust eens kijken. Voor de klantenkaarthouders: Wilt u er om denken om uw... lees verder »

Denk om het aanleveren van inkomensgegevens

29 november 2017 - Klantenkaarthouders, wilt u uw loon- of inkomstengegevens inleveren voor 23... lees verder »

Sinterklaas en dan Kerst - Stichting Armslag Stadskanaal