welkom - Stichting Armslag Stadskanaal

welkom

21 februari 2018 - Wist u dat..... Boetiek Armslag ook rondleidingen geeft aan verenigingen, clubs e.d.? U ook bij Boetiek Armslag een klantenkaart kan aanvragen als... lees verder »

Rabobank Clubkas - Stichting Armslag Stadskanaal

Rabobank Clubkas

20 februari 2018 - Leden van de Rabobank Zuid en Oost Groningen kunnen nog stemmen op de ARMSLAG clubkas... lees verder »

ski kleding - Stichting Armslag Stadskanaal

ski kleding

18 februari 2018 - Wist u dat Boetiek Armslag ook skipakken heeft voor slechts 6 euro ? Skibroeken 4 euro Ook onderkleding en skibrillen De laatste winterlaarzen en... lees verder »

Theatervoorstelling Ubbo Emmius

18 februari 2018 - Uitnodiging Theatervoorstelling De OmZieners Datum: Zaterdag 24 maart Locatie: Ubbo Emmius, Stationslaan 17, 9503 CA... lees verder »

2 prijswinnaressen bij Boetiek Armslag. - Stichting Armslag Stadskanaal

2 prijswinnaressen bij Boetiek Armslag.

10 februari 2018 - Vanmiddag, 10 februari, kregen de dames Gretha Scholtens en mevr. Janneke Stevens, uit handen van onze voorzitster Catharina Woortman elk een HEMA... lees verder »

BEDANKT - Stichting Armslag Stadskanaal

BEDANKT

5 februari 2018 - Wij willen iedereen bedanken voor de leuke reacties en mooie bloemen die we ontvingen t.g.v. ons 5 jarig bestaan !!!Het was een heel gezellig en druk... lees verder »