Opruiming - Stichting Armslag Stadskanaal

Opruiming

28 juni 2018 - OPRUIMING: Vanaf maandagmiddag 2 juli begint onze opruiming ! Alle dames-, heren- en kinderkleding 2 HALEN / 1 BETALEN. Combineren is... lees verder »

Benieuwd - Stichting Armslag Stadskanaal

Benieuwd

29 mei 2018 - Wij zijn erg benieuwd wie deze 2 grote blauwe zakken vol kleding vandaag tussen de middag voor onze deur neer heeft gezet. De inhoud was te vies om... lees verder »

Damesbroeken - Stichting Armslag Stadskanaal

Damesbroeken

7 mei 2018 - Moederdagaanbieding: Alle damesbroeken 2 halen/1 betalen. Zowel kort, 3/4 als lang. Combineren is mogelijk. Donderdag 10 mei, Hemelvaartsdag zijn... lees verder »

5 mei - Stichting Armslag Stadskanaal

29 april 2018 - ... lees verder »

2e kwartaal - Stichting Armslag Stadskanaal

2e kwartaal

2 april 2018 - Voor de klantenkaarthouders: het 2e kwartaal begint vanaf 3 april t/m 30 juni 2018. Elke dag komt er nieuwe voorjaarskleding in de... lees verder »

Fijne Paasdagen! - Stichting Armslag Stadskanaal

Fijne Paasdagen!

31 maart 2018 - 2e Paasdag, maandag 2 april zijn wij... lees verder »

Gesloten

23 maart 2018 - WEGENS OMSTANDIGHEDEN ZIJN WE MAANDAGMIDDAG 26 MAART... lees verder »

opruiming - Stichting Armslag Stadskanaal

opruiming

18 maart 2018 - Hoewel de temperatuur nog niet optimaal is hangen de eerste voorjaarsjassen in de winkel. Opruiming: We moeten ruimte maken voor de... lees verder »

nostalgische poppen - Stichting Armslag Stadskanaal

nostalgische poppen

13 maart 2018 - OOK VOOR LEUKE EN VOORDELIGE NOSTALGISCHE POPPEN BENT U BIJ BOETIEK ARMSLAG AAN HET JUISTE... lees verder »

RABO Clubkas Campagne 2018 - Stichting Armslag Stadskanaal

RABO Clubkas Campagne 2018

7 maart 2018 - Dinsdagavond 6 maart was er in De Klinker in Winschoten de bekendmaking en uitreiking van de RABO Clubkas Campagne 2018. 44 stemmen werden er... lees verder »