4e kwartaal - Stichting Armslag Stadskanaal

4e kwartaal

1 oktober 2018 - Vanaf vandaag 1 oktober (t/m 31 december) gaat het 4e kwartaal in. Elke dag worden er nieuwe kledingstukken aangevuld in de... lees verder »

3e kwartaal - Stichting Armslag Stadskanaal

3e kwartaal

27 september 2018 - U heeft morgen, vrijdag 28 september en zaterdagmiddag 29 september nog de gelegenheid om uw kaart voor het 3e kwartaal vol te maken. Vanaf... lees verder »

folder - Stichting Armslag Stadskanaal

folder

19 september 2018 - Voor degenen zien nog niet bekend zijn met onze... lees verder »

dagelijks aangevuld - Stichting Armslag Stadskanaal

dagelijks aangevuld

16 september 2018 - Loop gerust eens bij ons binnen, dagelijks worden er nieuwe kledingstukken in de winkel gehangen. Wellicht vind u iets van uw... lees verder »

Moedeloos - Stichting Armslag Stadskanaal

Moedeloos

11 september 2018 - Echt om moedeloos van te worden: afgelopen maandagmiddag werden er heel veel zakken kleding binnengebracht. Gelukkig een aantal met mooie, schone en... lees verder »

kinderwagen - Stichting Armslag Stadskanaal

kinderwagen

9 september 2018 - Helaas stond er 8 september een kinderwagen voor onze deur gestald. Ondanks het herhaaldelijk verzoek om dat niet te doen, hij was bovendien erg vies... lees verder »

geslaagde modeshow - Stichting Armslag Stadskanaal

geslaagde modeshow

2 september 2018 - Leer en Doe Festival 1 september 2018 Tijdens een druk bezocht Festival met prachtig weer, werden er 2 keer een kwartier modeshows gelopen door... lees verder »

Programma - Stichting Armslag Stadskanaal

30 augustus 2018 - ... lees verder »

modeshow Leer & Doe Festival - Stichting Armslag Stadskanaal

modeshow Leer & Doe Festival

30 augustus 2018 - a.s. Zaterdag 1 september zal er tijdens het Leer en Doe Festival 2 keer een modeshow plaatsvinden. Over een heuse catwalk zullen een aantal mensen... lees verder »

laatste week opruiming - Stichting Armslag Stadskanaal

laatste week opruiming

26 augustus 2018 - Na 3 weken zomerstop gaat de winkel maandagmiddag 27 augustus om 14.00 uur weer open. De afgelopen week hebben de vrijwilligsters de winkel en het... lees verder »