Opruiming dameskleding

29 mei 2019 - Vanaf zaterdag 1 juni: Alle dames kleding 2 halen 1 betalen. Klantenkaarthouder 1 hokje op de kaart.Combineren is ook toegestaan b.v. rok + broek of... lees verder »

1 april is het nieuwe kwartaal! - Stichting Armslag Stadskanaal

1 april is het nieuwe kwartaal!

31 maart 2019 - Maandag 1 april, geen grap, begint het nieuwe kwartaal. Tot 1 juli kunt u weer gebruik maken van de nieuwe hokje op de kaart. Het mooie weer komt... lees verder »

Clubkas campagne - Stichting Armslag Stadskanaal

Clubkas campagne

30 maart 2019 - De uitslag van de Rabobank clubkas campagne heeft een mooi bedrag opgeleverd. De Rabobank organiseert ieder jaar een campagne waar dit jaar maar... lees verder »