Winkel open

, 2 maart 2021

Vrijdagmiddag 5 maart en zaterdagmiddag 6 maart zijn we open van 13.00 tot 16.00 uur voor alle klanten op afspraak niet allen voor klantenkaarthouders maar voor iedereen .
Wel even aanmelden ,
Annmelden via Facebook of info@stichtingarmslag.nl
U kunt vrijdagmiddag en zaterdagmiddag ons ook bellen
telefoon nummer 0599 213376
Kantenkaarthouders lever u gegevens in geen gelidige gegevens voor 2021 geen gratis kleding mee.
Er mogen slechts 2 klanten op afspraak in de winkel met tas
en u mag 20 minuten winkelen
en als u klaar bent via de achterdeur weer naar buiten.
Er mag nu ook gekocht worden.
Inbreng ook op afspraak via onze magazijn deur met bel (achterom)