Opruiming Heren kleding

3 juli 2019 - Vanaf Donderdag 4 juli heren kleding 2 halen 1 betalen of 1 hokje op de kaart. Dames kleding is nog steeds 2 halen 1 betalen of 1 hokje op de... lees verder »

3 de Kwartaal

1 juli 2019 - Het 3 de Kwartaal begint 1 juli. We hebben volop zomerkleding en Oranje kleding voor aankomend woensdag als onze oranje leeuwinnen moeten voetballen... lees verder »

Knuffels - Stichting Armslag Stadskanaal

Knuffels

23 juni 2019 - We hebben ook leuke knuffels te koop bij ons in de... lees verder »

2 de kwartaal

23 juni 2019 - Klanten van Armslag, jullie hebben nog 6 dagen om jullie klantenkaart vol te maken. 1 juli begint de nieuwe... lees verder »

Mededeling

17 juni 2019 - Pagepop festival is zaterdag 22 juni en zondag 23 juni de entree is gratis, Klantkaart houders kunnen 2 muntjes per persoon en maximaal 4 muntjes per... lees verder »

Opruiming blijft doorgaan

17 juni 2019 - Alle dameskleding 2 halen 1 betalen. Klantenkaart houders 1 hokje op de kaart, Combineren is toegestaan shirt+jas of broek+rok of... lees verder »

Oranje kleding

10 juni 2019 - Kom kijken veel oranje kleding voor jong en oud €1,00 per... lees verder »

2e Pinksterdag gesloten

8 juni 2019 - Maandag 2e Pinksterdag zijn we gesloten. Fijne Pinksterdagen. Dinsdag 11 juni om 9.00 uur zijn we weer... lees verder »

Armslag voorziet in behoefte

8 juni 2019 - (Foto: J. Westerhof, RTV1) STADSKANAAL – Boetiek Armslag schenkt tweeduizend euro aan goede doelen in de gemeente Stadskanaal. Dat is opvallend,... lees verder »

Armslag heeft een nieuw bestuur

5 juni 2019 - Boetiek Armslag heeft weer een voltallig bestuur. Bea Tonkes, Mineke Boelens en Jan-Willem van de Kolk gaan het bestuur versterken. Bea neemt de PR... lees verder »