Sinterklaas en Kerstman - Stichting Armslag Stadskanaal

Sinterklaas en Kerstman

25 november 2018 - De Sint en zijn Pieten zijn van harte welkom bij Boetiek Armslag om mooie en voordelige cadeau's te kopen. Ook is er leuke kerstkleding en... lees verder »

Kerstkleding en kerstdecoraties - Stichting Armslag Stadskanaal

Kerstkleding en kerstdecoraties

18 november 2018 - Vanaf maandagmiddag 19 november hangt de eerste kerstkleding in de winkel. 6 euro per stuk (of op kantenkaart). 2 stuks per klant. Ook is er een... lees verder »

tweelingwandelwagen - Stichting Armslag Stadskanaal

tweelingwandelwagen

18 november 2018 - Mooie tweelingwandelwagen te koop voor 15 euro. Vanaf maandagmiddag 19 november in de... lees verder »

leren jassen en overhemden - Stichting Armslag Stadskanaal

leren jassen en overhemden

4 november 2018 - Ook voor leren jassen kunt u bij Boetiek Armslag terecht. Slechts 10 euro per stuk, mag ook op de klantenkaart. *Weekaanbieding* Alle... lees verder »

oproepje - Stichting Armslag Stadskanaal

oproepje

27 oktober 2018 - Is de kleding van uw kind/kinderen te klein geworden? Denkt u dan aan ons ! Wij vragen goeie, schone en bruikbare kinderkleding voor onze... lees verder »

Rondleiding Passage - Stichting Armslag Stadskanaal

Rondleiding Passage

10 oktober 2018 - Aangezien de belangstelling groot was voor een rondleiding bij Boetiek Armslag werd besloten om hiervoor 2 avonden te organiseren. Dinsdag 9 oktober... lees verder »

Rondleiding - Stichting Armslag Stadskanaal

Rondleiding

3 oktober 2018 - 17 dames van de Christelijke Maatschappelijke Instelling De Passage uit Stadskanaal kregen dinsdagavond 2 oktober een rondleiding in zowel de winkel... lees verder »

4e kwartaal - Stichting Armslag Stadskanaal

4e kwartaal

1 oktober 2018 - Vanaf vandaag 1 oktober (t/m 31 december) gaat het 4e kwartaal in. Elke dag worden er nieuwe kledingstukken aangevuld in de... lees verder »

3e kwartaal - Stichting Armslag Stadskanaal

3e kwartaal

27 september 2018 - U heeft morgen, vrijdag 28 september en zaterdagmiddag 29 september nog de gelegenheid om uw kaart voor het 3e kwartaal vol te maken. Vanaf... lees verder »

folder - Stichting Armslag Stadskanaal

folder

19 september 2018 - Voor degenen zien nog niet bekend zijn met onze... lees verder »

Pasen en voorjaarskleding - Stichting Armslag Stadskanaal

Pasen en voorjaarskleding

20 maart 2024 - De Paasdagen komen eraan en wij hebben volop Voorjaarskleding in onze Boetiek. Prachtige heren kostuums en zelf een trouwpak. Kom een kijkje nemen. Het is de moeite waard.... lees verder »

Voorjaar vanaf 4 maart en Paasspullen - Stichting Armslag Stadskanaal

Voorjaar vanaf 4 maart en Paasspullen

2 maart 2024 - Maandagmiddag 4 maart beginnen we met voorjaarskleding en schoenen in de winkel te brengen. De kleding is verschillende prijzen voor jong en oud. Het wordt elke dag aangevuld. Paasspullen staan ook... lees verder »