Corona virus

16 maart 2020 - Het bestuur van Boetiek Armslag heeft door het corona virus, Besloten de winkel ook dicht te doen van 16 maart tot 6 april. Gezondheid en veiligheid... lees verder »

We hebben feest

1 februari 2020 - Boetiek Armslag bestaat in februari 7 jaar .Daarom hebben we in de eerste week van februari feest.voor onze klantenkaart houders hebben we een kleine... lees verder »

Logisch, toch?

28 januari 2020 - Boetiek Armslag is er om mooie kleding aan mensen met een smalle beurs te verstrekken. Het is uitdrukkelijk niet de bedoeling om met de kleding... lees verder »

Logisch, toch?

Gelukkig nieuwjaar!

5 januari 2020 - Boetiek Armslag wenst u een gelukkig nieuwjaar. Maandag middag 6 januari is onze Boetiek weer open van 2 weken vakantie. Graag zien we u weer in onze... lees verder »

Licht deze dagen

26 december 2019 - Lever in het nieuwe jaar uw inkomen- of uitkeringsgegevens nog zo snel mogelijk in, dan wordt u geactiveerd voor 2020. Onze klantenkaarthouders... lees verder »

Gesloten voor kerst

26 december 2019 - We zijn gesloten van 23 december t/m 5 januari. Maandagmiddag 6 januari zijn we om 14.00 uur weer open. De vrijwilligers van Boetiek Armslag wenst... lees verder »

Zaterdagaanbieding

20 december 2019 - zaterdag aanbieding alles 2halen 1betalen van bijvoorbeeld kerstkleding tot leren jas beddegoed tot skibroek combineren toegestaan kom en profiteer... lees verder »

Aanleveren en verrassing

17 december 2019 - Lever uw uitkerings of inkomsten gegevens deze week nog in via info@stichtingarmslag of in de winkel kan een kopy in de winkel gemaakt worden. voor... lees verder »

Kerst!

5 december 2019 - Vanaf vrijdag 6 december kerstkleding en kerstspullen in de winkel. En voor onze kaarthouders een attentie voor... lees verder »

Volop dameskleding

5 mei 2024 - We hebben volop dameskleding, maandagmiddag 6 mei begint de aanbieding 2 halen 1 betalen of 1 hokje op de kaart of de duurste betalen. We brengen elke dag nieuwe kleding in de winkel. Kom profiteren... lees verder »