Hoera! Stichting Armslag bestaat 10 jaar!

Hoera! Stichting Armslag bestaat 10 jaar! Stichting Armslag Stadskanaal
Carla Hopkes - Stichting Armslag Stadskanaal

, 27 januari 2022

HOERA! STICHTING ARMSLAG BESTAAT OP 2 FEBRUARI 2022 10 JAAR.

Stichting Armslag, de kledingwinkel voor de minima in Stadskanaal, bestaat alweer 10 jaar en is een onmisbare winkel voor mensen met klein inkomen. Bij ons kun je kleding, babykleding, schoenen en kleine huishoudelijke spullen, die ingebracht worden door mensen uit de omgeving, gratis of tegen een kleine prijs krijgen of kopen.
Wij zijn de mensen die kleding etc. bij ons inbrengen dan ook heel dankbaar.
En wij zijn blij dat we zoveel mensen daar weer een groot plezier mee kunnen doen.

Wie een minimumloon, AOW met een klein pensioen, een uitkering of leefgeld heeft kan zich bij ons laten inschrijven. Wel inkomensgegevens meenemen.
Als je aan de criteria voldoet krijg je een klantenkaart waarop je per persoon 6 kledingstukken per kwartaal gratis krijgt en als de kaart vol is 50% korting.
Ook zijn er regelmatig leuke aanbiedingen.
Stichting Armslag draait volledig en zonder subsidie op een hecht vrijwilligersteam.
Natuurlijk moeten ook wij huur, gas en elektra, verzekeringen enz. betalen.
Daarom hebben wij de betalende klanten hard nodig om de winkel draaiende te houden.

Om te vieren dat wij 10 jaar bestaan krijgen de klanten van 2 t/m 5 februari een klein presentje en mogen de kinderen iets uit de grabbelton halen.
Ook verloten wij een paar leuke prijsjes, de loten zijn in de winkel te krijgen en in te vullen.

Bestuur en medewerkers