1 2 3 4 > »

Vertrouwenscontact persoon

20 september 2024 - Vrijdag 13 september hebben Ineke Hummel en Catharina Woortman hun certificaat gehaald voor Vertrouwenscontact persoon voor Stichting Armslag.... lees verder »

Rabo Clubsupport nog 5 dagen om te stemmen t/m 24 september - Stichting Armslag Stadskanaal

Rabo Clubsupport nog 5 dagen om te stemmen t/m 24 september

De winnaars van cadeau kaarten.

29 augustus 2024 - De cadeau kaarten zijn gesponseerd door Armoedefonds en Kruidvat. Vanaf dinsdagmorgen konden de winnaars de cadeau kaart ophalen in onze Boetiek.... lees verder »

Open maandagmiddag 26 augustus om 14.00 uur - Stichting Armslag Stadskanaal

Open maandagmiddag 26 augustus om 14.00 uur

24 augustus 2024 - De vakantie is voorbij en de winkel is weer spic en span. Maandagmiddag 26 augustus om 14.00 uur gaan we open en onze vrijwilligers staan weer voor... lees verder »