« < 1 2 3 4 5 6 7 > »

Aanbieding 2 halen 1 betalen.

18 november 2023 - Vanaf maandag 20 november hebben we een aanbieding dames vesten kort of lang en heren overhemden 2 halen 1 betalen. De duurste betalen. Combineren... lees verder »

Sinterklaas en zijn pieten hebben Armslag niet vergeten

18 november 2023 - Zaterdag hebben Sinterklaas en zijn pieten bij Boetiek Armslag, speelgoed en spellen gebracht vanuit het Pakhuis in Borger. Bedankt voor de... lees verder »

Gratis kinderjassen en broeken - Stichting Armslag Stadskanaal

Gratis kinderjassen en broeken

16 november 2023 - We hebben jassen broeken ingekocht van de digitale collecte bus en Armoedefonds. Gulle gevers onze hartelijke dank. Vanaf vrijdag 17 november geven... lees verder »

Digitale Collecte bus geweldig

14 november 2023 - De digitale collecte bus heeft € 750,00 opgeleverd en Armoede Fonds deed er € 750,00. Het totale bedrag is € 1500,00, het is een geweldig... lees verder »

Modeshow bij Zandbergs Vrouwen Gilde

8 november 2023 - Vanavond 8 november waren we op bezoek bij de Zandbergs Vrouwen Gilde in de Schaapsberg. Ik heb verteld wat Boetiek Armslag inhoud. Hoe de klanten... lees verder »

Van kleding tot speelgoed en prullaria

7 november 2023 - Boetiek Armslag heeft veel kleding, van jassen. beddengoed, schoenen. pantoffels, laarzen. tot speelgoed en prullaria bekijk de foto's. Kijk... lees verder »

Steun van Armoedefonds

7 november 2023 - We willen Armoedefonds bedanken voor de steun, die we van hen mogen ontvangen. O.a. damesverband, donatie via de digitale collectebus enz. Veel dank... lees verder »

Inkomensgegevens inleveren voor 1 januari 2024

5 november 2023 - Let op: Heeft u een klantenkaart, lever een kopie in van uw inkomensgegevens voor 1 januari 2024. Dan is de kaart weer geldig voor 2024.... lees verder »

WEER OPEN 30 OKTOBER

29 oktober 2023 - Maandagmiddag 30 oktober zijn we weer open om 14.00 uur. De renovatie is gereed en de winkel is heel mooi geworden. Kom een kijkje nemen. Tot... lees verder »

GRATIS KINDERKOOR: WoMiki

28 oktober 2023 - Binnenkort start er een KINDERKOOR. Deelname aan dit koor is gratis voor gezinnen, die het financieel moeilijk hebben. Dus ouders meldt uw kinderen... lees verder »

« < 1 2 3 4 5 6 7 > »
We zijn nog 2 weken open. - Stichting Armslag Stadskanaal

We zijn nog 2 weken open.

20 juli 2024 - We zijn nog 2 weken open en dan hebben we vakantie. De Trekpleister heeft ons gesponsord met drinkbekers en sponzen, die gaan we uitdelen aan onze klantenkaarthouders. Trekpleister bedankt. Vrijdag... lees verder »

Inzameling door leerlingen Noorderpoort Maarsdreef - Stichting Armslag Stadskanaal

Inzameling door leerlingen Noorderpoort Maarsdreef

13 juli 2024 - De leerlingen van de Noorderpoort Maarsdreef, hebben met hun docent Marcia Ronde. Veel toiletartikelen (deodorant douche, shampoo, tandpasta enz) opgehaald en bij Armslag gebracht. Wij geven de... lees verder »