« < 1 2 3 4 5 > »

Carnavalskleding voor klein en groot

21 januari 2024 - Er is volop carnavalskleding voor klein en groot € 4,00 per stuk. We hebben 2 kledingrekken vol carnavalskleding. Kom kijken in onze Boetiek.... lees verder »

Maandag 8 januari weer open - Stichting Armslag Stadskanaal

Maandag 8 januari weer open

5 januari 2024 - Allemaal de beste wensen en een gelukkig en gezond 2024. Maandagmiddag zijn we weer open om 14.00 uur. Heel veel klantenkaarthouders hebben hun... lees verder »

Gesloten tot 8 januari

27 december 2023 - Heeft u nog geen gegevens ingeleverd voor 2024. Maak een foto met uw telefoon en stuur deze naar info@stichtingarmslag.nl U kunt dan in het nieuwe... lees verder »

Kerst vakantie - Stichting Armslag Stadskanaal

Kerst vakantie

23 december 2023 - We hebben vakantie en zijn gesloten van 24 december t/m 7 januari. Maandag 8 januari 2024 om 14.00 uur zijn we weer open. We wensen jullie een fijne... lees verder »

De 50 winnaars van Kruitvat cadeaukaarten. GEFELICITEERD

17 december 2023 - GEFELICITEERD. De 50 winnaars zijn bekend van de Kruitvat cadeau kaarten, ze zijn gebeld of een mail of persoonlijk aan de deur geweest. Maandag... lees verder »

Grote opruiming vanaf zaterdag 16 december.

15 december 2023 - Opruiming vanaf zaterdag 16 december ALLES wat in de winkel staat en hangt 2 halen 1 betalen. Van beddengoed, jassen, broeken, schoenen, laarzen,... lees verder »

Verloting 50 cadeau kaarten van €25,00 per stuk. - Stichting Armslag Stadskanaal

Verloting 50 cadeau kaarten van €25,00 per stuk.

9 december 2023 - Maandag 11 december t/m zaterdag 16 december hebben we een verloting voor klantenkaarthouders. Kom langs in de winkel en vul een briefje in met uw... lees verder »

Kerstkleding en Kerstspullen. - Stichting Armslag Stadskanaal

Kerstkleding en Kerstspullen.

9 december 2023 - We hebben veel Kerstcadeaus in de winkel. Ouders kunnen met een klantenkaart gratis cadeaus ophalen voor de kinderen. Kerstspullen 2 halen 1... lees verder »