« < 1 2 3 4 5 6 > »

Vrijwilligersuitje 25 november

22 november 2023 - Zaterdagmiddag 25 november zijn we gesloten wegens Vrijwilligersuitje.... lees verder »

Aanbieding 2 halen 1 betalen.

18 november 2023 - Vanaf maandag 20 november hebben we een aanbieding dames vesten kort of lang en heren overhemden 2 halen 1 betalen. De duurste betalen. Combineren... lees verder »

Sinterklaas en zijn pieten hebben Armslag niet vergeten

18 november 2023 - Zaterdag hebben Sinterklaas en zijn pieten bij Boetiek Armslag, speelgoed en spellen gebracht vanuit het Pakhuis in Borger. Bedankt voor de... lees verder »

Gratis kinderjassen en broeken - Stichting Armslag Stadskanaal