« < 4 5 6 7 8 9 10 > »
VOORJAARSKLEDING - Stichting Armslag Stadskanaal

VOORJAARSKLEDING

19 maart 2023 - We hebben volop voorjaarskleding en Paas artikelen in de winkel. Het wordt per dag aangevuld. Kom kijken naar de frisse kleuren in onze Boetiek.... lees verder »

Skikleding en warme broeken - Stichting Armslag Stadskanaal

Skikleding en warme broeken

21 februari 2023 - We hebben skikleding en veel warme broeken om te dragen in een rolstoel of scootmobiel. De broeken zijn €4,00 per stuk.... lees verder »

Gratis speelgoed vanaf 13 februari t/m25 februari - Stichting Armslag Stadskanaal

Gratis speelgoed vanaf 13 februari t/m25 februari

12 februari 2023 - Vanaf maandag 13 februari t/m 25 februari is het speelgoed gratis. Spellen, auto's, poppen, poppen kinderwagens gratis voor ouders met kinderen 2... lees verder »

VERRASSING 2 HOKJES EXTRA IN DEZE DURE TIJD.

11 februari 2023 - Afgelopen week hebben alle klantenkaarthouders 2 hokjes per persoon extra gekregen. Je had 6 per persoon en je krijgt nu 8 per persoon in deze dure... lees verder »

2 februari is Armslag jarig

1 februari 2023 - Donderdag 2 Februari is Armslag jarig. We zijn 11 jaar een begrip in Stadskanaal. Dat gaan we vieren met onze klanten. Ze krijgen vanaf donderdag 2... lees verder »

inkomen-uitkeringsgegevens voor 2023

21 januari 2023 - Jammer genoeg zijn er nog heel veel klanten, die hun gegevens niet hebben ingeleverd. Dat geeft frustratie bij de kassa en de klanten. Het moet elk... lees verder »

Open maandagmiddag 9 januari om 14.00 uur

8 januari 2023 - Maandagmiddag 9 januari zijn we weer open. Heeft u uw inkomen-uitkeringsgegevens of leefgeld nog niet ingeleverd, stuur het naar... lees verder »

Kerstvakantie 2022 - Stichting Armslag Stadskanaal

Kerstvakantie 2022

23 december 2022 - Vrijwilligers Boetiek Armslag en bestuur Stichting Armslag wensen jullie allen een fijne Kerst, een goede gezondheid en een gelukkig Nieuwjaar. Wij... lees verder »

Nog 5 dagen open tot Kerst - Stichting Armslag Stadskanaal

Nog 5 dagen open tot Kerst

19 december 2022 - We zijn nog 5 dagen open tot 24 december. Kom profiteren van onze Kerstopruiming. We zijn gesloten van 24 december t/m 8... lees verder »

Kerstopruiming 17 december t/m 23 december. - Stichting Armslag Stadskanaal

Kerstopruiming 17 december t/m 23 december.

16 december 2022 - Vanaf zaterdag 17 december t/m vrijdag 23 december opruiming alle spullen o.a. Kerstkleding, kerstartikelen, dames en herenkleding, jassen,... lees verder »

« < 4 5 6 7 8 9 10 > »