Leerlingen UBBO Emmius Maarsdreef

Catharina Woortman - Stichting Armslag Stadskanaal

, 22 april 2023

Leerlingen van de Ubbo Emmius aan de Maarsdreef en 2 docenten hebben 4 keer een bezoek en rondleiding gehad door onze winkel. Er bleven elke keer 2 leerlingen met een docent om ons te helpen. De andere leerlingen gingen met hun docent langs de huizen en winkels brachten briefjes rond voor de verzorgingsproducten. De weken erna gingen ze de verzorgingsproducten ophalen. De producten zijn donderdag gebracht en wij kunnen ze gratis weggeven aan onze klantenkaarthouders. Een geweldige actie en wij maken veel klanten blij. Leerlingen en docenten bedankt. Toppers zijn jullie.

• Leerlingen UBBO Emmius Maarsdreef Stichting Armslag Stadskanaal

Pinkster aktie

16 mei 2024 - Vanaf vrijdag 17 mei t/m 25 mei houden we een grote Pinkster actie. 4 stuks halen, 1 betalen of 1 hokje op de kaart of de duurste betalen. Zoek uit van speelgoed, lampen, kleding tot beddengoed.... lees verder »

Volop dameskleding