Voorjaar vanaf 4 maart en Paasspullen

Voorjaar vanaf 4 maart en Paasspullen Stichting Armslag Stadskanaal
Catharina Woortman - Stichting Armslag Stadskanaal

, 2 maart 2024

Maandagmiddag 4 maart beginnen we met voorjaarskleding en schoenen in de winkel te brengen. De kleding is verschillende prijzen voor jong en oud. Het wordt elke dag aangevuld. Paasspullen staan ook in de winkel. Neem een kijkje. De borden, kopjes en mokken zijn in de aanbieding.

• Voorjaar vanaf 4 maart en Paasspullen Stichting Armslag Stadskanaal

20 mei 2de Pinksterdag gesloten

19 mei 2024 - Maandag 20 mei 2de Pinksterdag zijn we gesloten. Dinsdag staan onze vrijwilligers voor u klaar. De Pinkster actie duurt nog t/m 25 mei . Kom langs en profiteer van deze aanbieding 4 halen 1 hokje of... lees verder »

Pinkster actie - Stichting Armslag Stadskanaal