ARMSLAG IS JARIG 12 JAAR

Catharina Woortman - Stichting Armslag Stadskanaal

, 1 februari 2024

Armslag is jarig 12 jaar en trakteert een week lang. Het is voor velen een begrip in Stadskanaal en omgeving. We bereiken nog lang niet iedereen, het is ook vaak schroom om over de drempel te stappen. Kom langs in onze mooie Boetiek Armslag en laat u inschrijven. Onze vrijwilligers staan voor u klaar en ze willen u graag helpen. Aanmelden in de winkel of via info@stichtingarmslag.nl
Klantenkaarthouders krijgen een leuke attentie.

• ARMSLAG IS JARIG 12 JAAR Stichting Armslag Stadskanaal

20 mei 2de Pinksterdag gesloten

19 mei 2024 - Maandag 20 mei 2de Pinksterdag zijn we gesloten. Dinsdag staan onze vrijwilligers voor u klaar. De Pinkster actie duurt nog t/m 25 mei . Kom langs en profiteer van deze aanbieding 4 halen 1 hokje of... lees verder »

Pinkster actie - Stichting Armslag Stadskanaal