Vrijwilligersprijs voor Boetiek Armslag uit Stadskanaal

Vrijwilligersprijs voor Boetiek Armslag uit Stadskanaal Stichting Armslag Stadskanaal

, 26 oktober 2016

Artikel is geplaatst door Paul Abrahams op 26-10-2016 - 08:00
STADSKANAAL – Boetiek Armslag uit Stadskanaal is genomineerd voor de jaarlijkse provinciale vrijwilligersprijs.

In de categorie ‘Leefbaarheid’ moet Boetiek Armslag het opnemen tegen RTV Westerwolde.

Boetiek Armslag is een kledingwinkel aan de Nederlandlaan in Stadskanaal, speciaal voor mensen met een minimum inkomen of alleen AOW. Met een klantenkaart zijn zij ieder kwartaal van harte welkom om vier kledingstukken, schoenen of beddengoed uit te zoeken.

De winkel, gerund door 28 vrijwilligers, heeft al meer dan 1000 klantenkaarthouders.

Stemmen kan tot en met zondag 20 november via de website van de provincie Groningen.

De winnaars ontvangen een cheque van 3.000 euro. De prijsuitreiking vindt plaats op 12 december, tijdens een feestelijke bijeenkomst in het provinciehuis in Groningen.

Bron Kanaalstreek en Ter Apeler Courant