Vernieuwde Boetiek Armslag

Vernieuwde Boetiek Armslag Stichting Armslag Stadskanaal
Catharina Woortman - Stichting Armslag Stadskanaal

, 15 april 2023

In onze Boetiek zijn de afgelopen week nieuwe stellingen geplaatst en het is geverfd. Het ziet er prachtig uit. Maandagmiddag 17 april zijn wij weer open om 14.00 uur. Kom het resultaat bewonderen. We hebben de hele maand april een aanbieding: 2 halen 1 betalen of 1 hokje op de klantenkaart. Tot ziens.

• Vernieuwde Boetiek Armslag Stichting Armslag Stadskanaal