Sinterklaas en zijn pieten hebben Armslag niet vergeten

Catharina Woortman - Stichting Armslag Stadskanaal

, 18 november 2023

Zaterdag hebben Sinterklaas en zijn pieten bij Boetiek Armslag, speelgoed en spellen gebracht vanuit het Pakhuis in Borger. Bedankt voor de donatie. Vanaf maandag 20 november kunnen de ouders met klantenkaart voor hun kinderen gratis speelgoed of spellen enz. halen. Per kind 1 stuks. U kunt het ook onder de Kerstboom leggen voor u kinderen. Kom gezellig langs en in onze Boetiek. Er is volop keus. Tot ziens.

• Sinterklaas en zijn pieten hebben Armslag niet vergeten Stichting Armslag Stadskanaal
We zijn nog 2 weken open. - Stichting Armslag Stadskanaal

We zijn nog 2 weken open.

20 juli 2024 - We zijn nog 2 weken open en dan hebben we vakantie. De Trekpleister heeft ons gesponsord met drinkbekers en sponzen, die gaan we uitdelen aan onze klantenkaarthouders. Trekpleister bedankt. Vrijdag... lees verder »

Inzameling door leerlingen Noorderpoort Maarsdreef - Stichting Armslag Stadskanaal

Inzameling door leerlingen Noorderpoort Maarsdreef

13 juli 2024 - De leerlingen van de Noorderpoort Maarsdreef, hebben met hun docent Marcia Ronde. Veel toiletartikelen (deodorant douche, shampoo, tandpasta enz) opgehaald en bij Armslag gebracht. Wij geven de... lees verder »