Sinterklaas en dan Kerst

Sinterklaas en dan Kerst Stichting Armslag Stadskanaal

, 27 november 2017

Ook Sinterklaas kan kado's vinden bij Boetiek Armslag ! Zoals bv deze gebreide beesten en slofjes. Dankzij een paar creatieve dames die ons een warm hart toedragen. Wij willen ze daarvoor hartelijk bedanken en tevens de mensen die ons het afgelopen jaar kleding e.d. brachten.
Helaas toch nog regelmatig kleding wat niet geschikt voor de winkel is, we blijven bij inbreng daarom vragen naar naam en telefoonnummer om problemen te voorkomen.
Vanaf vandaag bij aankoop van een broek mag u GRATIS een colbert of blazer uitzoeken.
Deze week zullen de Kerstspullen en Kerstkleding in de winkel te koop zijn.
LET OP !!! VOOR DE KLANTENKAARTHOUDERS: GRAAG UW LOON- OF UITKERINGSGEGEVENS INLEVEREN VOOR 31 DECEMBER.

Volop dameskleding

5 mei 2024 - We hebben volop dameskleding, maandagmiddag 6 mei begint de aanbieding 2 halen 1 betalen of 1 hokje op de kaart of de duurste betalen. We brengen elke dag nieuwe kleding in de winkel. Kom profiteren... lees verder »