promoten

promoten Stichting Armslag Stadskanaal

, 16 oktober 2014

Boetiek Armslag promoot zich in de maand oktober op verschillende markten:
We willen nog meer gezinnen bereiken voor gratis kleding, we hebben nu een klantenbestand van 600 personen en werken met 30 vrijwilligers. Wie dit leest hopen we binnen kort te kunnen begroeten in onze Boetiek.

Woensdagmiddag 15 okt. hebben we met een stand en foto’s in de Inloopmarkt in de Stobbe Cereswijk te Musselkanaal gestaan. Om nog meer bekendheid te krijgen en de mensen te vertellen, wat Boetiek Armslag is. De mensen kunnen zich bij ons laten inschrijven met inkomensgegevens, voldoen ze aan de criteria krijgen ze een kaart bij ons en kunnen per kwartaal 4 kledingstukken gratis verkrijgen per gezinslid en anders voor half geld. We krijgen kleding door inbreng van onze inwoners, iedereen mag bij ons kopen. We hebben prachtig kleding, schoenen, laarzen, speelgoed , huishoudelijke artikelen enz. Bezoek onze Boetiek aan De Nederlandlaan 7A
Woensdagmiddag 22 oktober vanaf 14.00 uur staan we met een stand in Noordstee Stadskanaal Noord en zaterdag 25 okt. in de Kwinne te Stadskanaal van 13,00 tot 17.00 uur markt voor tienermoeders met leuke babyspullen. Kom naar onze stands of in de winkel Boetiek Armslag Nederlandlaan 7a of bekijk onze website /facebook.
Met vriendelijke groet,
Catharina Woortman
Voorzitter Stichting Armslag en medewerker Boetiek Armslag

Zaterdag 30 maart graaien bij Boetiek Armslag