Oranjeweek

Oranjeweek Stichting Armslag Stadskanaal

, 24 april 2016

Oranjeweek bij Boetiek Armslag
vanaf 25 april t/m 30 april.
ONZE ORANJE AANBIEDINGEN:
Babykleding tot maat 110 is nu 8 stuks halen / duurste betalen of 1 kruisje (of voor de helft) het mag evt. gecombineerd worden met o.a. trappelzak, hoeslaken, speelkleed enz.
Dames-heren-jongens-en meisjeskleding 2 halen / 1 betalen of 1 kruisje op de kaart (of duurste betalen).
BH’s 2 halen/ 1 betalen (of 1 kruisje op de kaart).
Glazen, groot of klein 5 stuks €0,20 (of voor de helft).
Kop en schotels 6 stuks €1,00 (of voor de helft).
Op het buitenrek: Leuke kleding voor €1,00 per stuk (of
voor de helft) en in de mand buiten: kinderkleding €0,20 (of voor de helft) DIT ALLES MET EEN WIT LABEL.
Onderstaande blijft geldig zolang de voorraad strekt :
Dekbed, deken, laken, hoeslaken, dekbedhoes; 2 halen / 1 betalen of op de kaart 1 kruisje (of voor de helft).
A.S. WOENSDAG (KONINGSDAG) IS DE WINKEL GESLOTEN.
Dames en herenjassen normale prijs €6,00 per stuk
Voor de klantenkaarthouders: Alle kleding mag op de kaart, b.v. ondergoed, nachtkleding , BH's enz.