De opruiming duurt t/m zaterdag 2 maart

De opruiming duurt t/m zaterdag 2 maart Stichting Armslag Stadskanaal
Catharina Woortman - Stichting Armslag Stadskanaal

, 23 februari 2024

De opruiming dames-herenkleding 2 halen 1 betalen duurt nog t/m zaterdag 2 maart. Kom nog profiteren van de opruiming. We hebben verder volop, dekens, dekbedden, mooie serviezen, vazen, bloempotten, spellen, boeken en speelgoed enz.
De Voorjaarskleding is vanaf 4 maart in onze Boetiek. Kom gezellig langs. We zijn maandag 4 maart vanaf 14.00 uur open.